"Nye" Voldsløkka

Startet av eirik s, 24 mai 2007, 18:31:35

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Thomas

Huff.. Blir bare sur når jeg leser sånt... Er så jævla typisk at vi skal bli så forbanna nedprioritert når det gjelder ALT!!!!!!! Det er så på tryne som det kan bli. Jeg ser skatere hver dag i ulike parker som har null respekt for andre som skater/sykler der. Mange av dem er rassehøl som jeg mener like gjerne kunne fått en kule i panna.
Hvor mange av oss bmxere er det som oppfører seg som idioter mot andre kun fordi de ikke sykler bmx som oss? På tide at folk får opp øya og støtter oss litt, siden det kanskje er en brøkdel av oss som er tullinger (aldri møtt noen). Hadde vært 10000 ganger mye bedre om bmxerne fikk mer tid i en park enn skatere, siden vi ikke ville kasta sykla våres etter dem og jagd dem vekk.

Fikk ut litt frustrasjon nå =\
-Sgitnuar_

Kløv

Blir også iritert når vi blir så nedprioritert. Jeg syns nesten de burde ta mer hensyn til oss, med tanke på at bmxere er de eneste faktisk BRUKER parken ordentlig. 90% av skaterne bruker bare området ved siden bowlen. Når de skal rive det området som VI bruker mest, må de også tenke på oss når de skal bygge nytt!

eirik s

Okay... Poenget var jo at "de" ikke visste om oss fra før av. I tilegg er det skaterne som har vært ildsjelene her (og de har ingen fordeler av å nevne oss), og så lenge vi (dere) ikke har gjort noe sjøl, bør man egentlig holde kjeft. Og grunnen til at skaterne ikke bruker Volds noe særlig, er fordi det er så nedslitt. Da den var i orden var det stappfullt av skatere og fruitbootere der hver dag.
Altså, jeg er selvfølgelig enig i at vi bør tas hensyn til, men det er bare så jævlig barnslig og naivt å sitte og sutre på den måten når det, som sagt, faktisk er skaterne som står bak prosjektet, og tydeligvis har lagt mye jobb i det. Og jeg kan love dere at den type holdninger ikke hjelper oss noe særlig...

Thomas

Joda... Er vel enig der, forsåvidt. Men det er litt vanskelig å kunne delta å noen prosjekter som allerede er godt på vei uten å faktisk ha visst om det på forhånd. Og det at de faktisk utelukker oss, som bruker parken like mye som dem, er jo bare helt skeivt. Det gjør det sikkert ikke så mye enklere for oss når folk ikke en gang veit at vi eksisterer... Eller at purken ofte tror vi sykler på barnesykler vi har stjålet... =\ typisk.......
-Sgitnuar_

Rune

Det er vel kanskje så jævli logisk at skatere har en organisasjon som heter så mye som norb. Den funker på den måten at kommuner lettere får kontakt med skatere og skatere har en organisasjon til å representere de når de prøver å få til noe. Tards

SteinG

jeg har NOT flyers. slippe med cc sitt radiostyrte fly over kommunehuset?

k$

http://oslopuls.no/fritid/article1568623.ece

det ser jo lovende ut, bra at det får oppmerksomhet

Lillestian

skjer me at rompisbyen ska få så my fett da..
øl?

petter speth

men blir det låv med bmx der da?

k$

blir nok ikke noe låver for bmx i oslo med det første nei

donki

jeg har ikke troa på den inne hallen  der as. jeg sier september så er det rip volds og da har vi ikke En park i oslo. fuck komunen

Scurra

Sitat fra: Flying High Again.. på  2 oktober 2007, 00:22:45
Jeg har bare lyst til å brenne ned alle skatebutikker i hele Norge. Jeg mener at hvorfor kan ikke bmx'erne få sin egen inne park?, eller rettere sagt" EGEN PARK"?
Tror du det hadde gjort noe bra for noen? Ikke la kommunens sulteforing av alle som driver med slik "sport" gjøre at du vender deg mot de du egentlig bør være på lag med. Her er vi flere som er tvunget til å sloss om alt for lite kake. Hvorfor skal skatere lide av at DU ikke har din egen park? Hva tenker du med? Ønsk deg heller så mange parker at det aldri blir noe problem med for lite plass.