"Nye Voldsløkka" update (faens politikerjævler)

Startet av eirik s, 8 juni 2008, 14:33:49

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Nicolas

Okei, nå har jeg fått høre fra moren min at dette kanskje skal skje.

- I Oslo, Oppsal ligger det et sted som heter Trasop, der ligger det mange fotball baner, og de tenkte at de skulle rive den ene grusbanen(11'er bane) siden den støver så mye. Og da kom moren min frem, hun begynte å snakke med de folka som er ansvarlig for fotballbanen og en person i kommunen.

Hun sa at: Voldsløkka, ikke kommer til å bli bygd opp på en stund og bla bla bla, og da fikk han som er ansvarlig for fotballbanen en stort inntrykk om at de skal bruke 11'er banen til en ny svær park!

Dette er ikke helt sikkert! Men dette er ikke umulig.

Så det vi må er å kontakte kommunen på et eller annet vis, for å få litt penger til en park der, det er det vi mangler, bare pengene..

Så har vi en ny flott park på Oppsal, Oslo..
Natta                                                                      God Morgen                                                                                                             Sykle?                                         Ja!

thebmxboy

Sitat fra: Nicolas på 10 juni 2008, 16:31:56
Okei, nå har jeg fått høre fra moren min at dette kanskje skal skje.

- I Oslo, Oppsal ligger det et sted som heter Trasop, der ligger det mange fotball baner, og de tenkte at de skulle rive den ene grusbanen(11'er bane) siden den støver så mye. Og da kom moren min frem, hun begynte å snakke med de folka som er ansvarlig for fotballbanen og en person i kommunen.

Hun sa at: Voldsløkka, ikke kommer til å bli bygd opp på en stund og bla bla bla, og da fikk han som er ansvarlig for fotballbanen en stort inntrykk om at de skal bruke 11'er banen til en ny svær park!

Dette er ikke helt sikkert! Men dette er ikke umulig.

Så det vi må er å kontakte kommunen på et eller annet vis, for å få litt penger til en park der, det er det vi mangler, bare pengene..

Så har vi en ny flott park på Oppsal, Oslo..

Wohoo! Join gruppa på facebook, vi er snart 200 medlemmer, noe som gjør det lettere å søke etter penger til slike formål.