twenty demon eller marshall?

Startet av Andex, 28 september 2006, 18:38:53

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Andex

Beklager for at jeg bryr dere men jeg lurer på en ting (kall meg dum hvis du vil) jeg er 1,60m høy og jeg lurer på om jeg burde kjøpe en twenty demon eller marshall? jeg vet jeg skulle ha lest mer i forumet men, jeg skal bestille vært øyeblikk. så være så snill og hjelp meg. takk

Ace

oi det er vanskelig å svare på. Jeg tror de sier at de som er lavere enn 1,60m skal gå for demon og de som er høyere enn 1,60 skal gå for marshall. Men vent til neste år, da får de inn 07 modellene og da har du sikkert blitt litt høyere  ;)

Andex

har tenk og starte nå skjønner du. takk for svar! men jeg er ca. 157-158 høy. skal jeg gå for demon og kjøpe nytt styre når jeg begynner og vokse ut? er ramma på demon samma størrelse som andre vanelige bmx's?

perkristian

nei, det er derfor demon passer for de under 1.60, ramma på demon er 20", mens på marshall er den 20,5" (for de over 1.60)

Andex

hva ville dere gjort da? på bmxelement sier de demon er fra 145 til 165. jeg vekser en del for tiden
går det ikke ant og skifte styret da?

perkristian

seff går det an, men hvis du fortsatt vokser en del (hvor gammel er du forresten?) så er det kanskje like godt å kjøpe marshall så har du litt å gå på :)

Ace

der er jeg enig med perkristian. Det dummeste du gjør er å kjøpe en sykkel som er for liten

Andex

er 13 år akkurat nesten men jeg har ikke råd til 3pk marshall, men er 1pk grei nygebynner sykkel?

Ace

hvis du kjøper marshall 1pc nå og seinere vil ha en 3pc krank så må du ut med ganske mye mer enn 500

Andex

husk jeg er nybegynner utstyret teller ikke mest.

Andex

jeg er ganske lett 40kg så trur du kranken blir ødelagt?

Ace


Andex

så du synes jeg på 1,60 vekser fortsatt (er 13 år) bør gå for marshall 1pk eller demon

Ace

jeg synes du burde gå for marshall 3pc  ;)

perkristian

1pc: 200- maks 400kr
3pc: opp til 2200 på element iallefall....

jeg har sagt det før og jeg sier det igjen, med den prisforskjellen der, og bare 500 på sykkelen så er det nesten gratis med en 3pc istedet for 1pc på marshallen