Hvilket merke bør eg velge

Startet av nicevg, 7 november 2011, 20:45:17

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

nicevg

 HEI!  Eg er ny og skal kjøpe meg bmx for første gang men veit ikkje hvilken bmx eg skal kjøpe. Er stolen eit bra merke.
Har nokon eit tips :)

fredrik69

hvor mye penger skal du helst bruke?

Johan

Velg WeThePeople! Det er bra! kjenner mange som har det og stort sett alle er førnøyde :D De har sykler i alle prisklasser, og noe som passer alle.
HMLVK BMX Crew

Tjalve

bmxelement.no alt de har der er kanon, men jo høyere pris jo høyere kvalitet!
box fresh

cc

Jeg har syklet bmx i 16 år nå, sykkelen jeg har nå (se signatur) består hovedsaklig av deler fra Stolen og jeg er meget fornøyd med disse. Kan fint anbefale Stolen.

nicevg

eg vil helst bruke rundt 3000-4000 eller mindre

nicevg

eg tenker å kjøpe på bmxelement tjalve

mr.man

ikke kjøp stolen sine komplettsykler, de er fittedårlige(spesielt sinner) men rammene til stolen er dritbra! Skal du ha en bra komplettsykkel vil jeg anbefale wtp envy. Det er ganske så dyr men det er verdt pengene;)
jeg er en liten gutt på 3 år:P

mr.nismo

sykeln må passe også. det er jo dritt kjedelg vis man kjøper ein sykkel og man når ikkje fram til styret.
Laurel

mr.man

jeg er en liten gutt på 3 år:P

cc

Sitat fra: mr.man på 22 november 2011, 21:18:34
ikke kjøp stolen sine komplettsykler, de er fittedårlige(spesielt sinner) men rammene til stolen er dritbra! Skal du ha en bra komplettsykkel vil jeg anbefale wtp envy. Det er ganske så dyr men det er verdt pengene;)
Dette reagerer jeg litt på da alle jeg kjenner til som har Stolen komplettsykkel har vært ganske fornøyd. Hvilke erfaringer har du hatt som får deg til å påstå slikt?

mr.man

Sitat fra: cc på 23 november 2011, 02:51:58
Sitat fra: mr.man på 22 november 2011, 21:18:34
ikke kjøp stolen sine komplettsykler, de er fittedårlige(spesielt sinner) men rammene til stolen er dritbra! Skal du ha en bra komplettsykkel vil jeg anbefale wtp envy. Det er ganske så dyr men det er verdt pengene;)
Dette reagerer jeg litt på da alle jeg kjenner til som har Stolen komplettsykkel har vært ganske fornøyd. Hvilke erfaringer har du hatt som får deg til å påstå slikt?
jeg har ikke sagdt noe om at jeg har noe spesielt gode erfaringer men jeg har prøvd flere stolen komplettsykler og jeg likte de ikke noe særlig. men det er smaksak, hvist jeg skulle hatt komplettsykkel ville jeg ikke ha valgt stolen. synes de er ganske sketchy
jeg er en liten gutt på 3 år:P

cc

Først oppfordrer du han som spør her til å ikke kjøpe komplettsykler fra merke Stolen fordi de er dårlige. ("fitte"dårlige, really? Har du hatt flere dårlige erfaringer, eller?).
Å påstå at alle modeller fra et merke er direkte dårlige er en ganske heftig påstand. Skal du slenge såpass med leppa, spesielt om en seriøs aktør som Stolen, må du kunne backe opp med noen relle fakta og peke på spesifikke ting som gjør dem dårlige. Det går nemlig på kvalitet og er IKKE en smakssak. At du ikke liker dem gjør dem ikke til dårlige produkter.

Hvis du slenger ut sånt uten å kunne følge opp med noen spesifikke eksempler kommer ingen til å ta deg seriøst, og hvis ingen tar deg seriøst er det lite vits i at du kommer med tips til hva folk skal bruke pengene sine på. At du stemmer ned innlegget mitt når jeg tar deg på dette viser jo også at du er rimelig useriøs. Husk at du bygger deg opp et rykte med alt du sier og gjør her på forumet, og folk som ikke har møtt deg på ordentlig vil sitte med det inntrykket av deg de får gjennom forumet her.

fredrik69

#13
Sitat fra: en dum dum dust på 22 november 2011, 21:18:34
ikke kjøp stolen sine komplettsykler, de er dårlige(spesielt sinner)

kan jo henne at andre folk liker de da.

SK

Sitat fra: cc på 24 november 2011, 02:05:51
Først oppfordrer du han som spør her til å ikke kjøpe komplettsykler fra merke Stolen fordi de er dårlige. ("fitte"dårlige, really? Har du hatt flere dårlige erfaringer, eller?).
Å påstå at alle modeller fra et merke er direkte dårlige er en ganske heftig påstand. Skal du slenge såpass med leppa, spesielt om en seriøs aktør som Stolen, må du kunne backe opp med noen relle fakta og peke på spesifikke ting som gjør dem dårlige. Det går nemlig på kvalitet og er IKKE en smakssak. At du ikke liker dem gjør dem ikke til dårlige produkter.

Hvis du slenger ut sånt uten å kunne følge opp med noen spesifikke eksempler kommer ingen til å ta deg seriøst, og hvis ingen tar deg seriøst er det lite vits i at du kommer med tips til hva folk skal bruke pengene sine på. At du stemmer ned innlegget mitt når jeg tar deg på dette viser jo også at du er rimelig useriøs. Husk at du bygger deg opp et rykte med alt du sier og gjør her på forumet, og folk som ikke har møtt deg på ordentlig vil sitte med det inntrykket av deg de får gjennom forumet her.


Jeg støtter ikke han fyren her, men har hatt Stolen Sinner 08, å innen 3måneder hadde jeg bøyd styret, ødelagt kranklageret, sete hadde revna og bakhjulet ble seende ut som ett 8tall etter en ussel 360tiretap på flatbakke.. og dette var med FINT bruk(3år siden så jeg var litt forsiktig av meg) så når han sier "spesielt sinner" så støtter jeg han på den kommentaren.
Jeg har 0 erfaring med resten av syklene deres.

- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"