Hvilket merke bør eg velge

Startet av nicevg, 7 november 2011, 20:45:17

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

SteinG

Stolen er det merket vi selger mest av. Hvorfor det monn tro? Sikkert fordi de schempedårligeekle. Off, kan ikke kids som ikke vet hva de snakker om la være å villede folk. En konkret sak kan man diskutere (og veldig fint hvis man gjør), men ikke svada.  Det skiller ikke mye mellom merkene altså, det er jo bare å se på spec listene. Stolen er nok merket med minst produksjonsfeil om det skulle skille noen vei her..når de kommer fra fabrikk så er hvertfall de mer nøye skrudd opp enn fra noe annet merker, og jeg har solgt bmx sykler i 15 år.
SK sin husker jeg, den må ha vært lagd på en blåmandag. Den er ikke standaren. Og det er bra det kommer opp. Men det er nå en gang sånn på forum at kun én dårlig uttalelse om en vare, så er det en opplest sannhet. De fleste som er fornøyd har ikke noen personlig grunn til å lage emner om det. Men hvis man snoker opp forumet ser man nok at mange er fornøyd med Stolen sykkelen, at den var mye for pengene, og at de var gode å sykle på siden smak varierer..
Og igjen da, har du kjøpt en vare i butikken min som det er noe galt med, så ta kontakt. Jeg er en reall kis som ser på alle saker.

SK

Hmm, jeg sier som sagt ikke at alle stolen sykler er sånn ettersom jeg bare har hatt 1, jeg tror heller ikke at man merker etter å ha prøvd sykkelen til noen om den er dårlig eller ikke, men den jeg hadde var ikke noe spess å skryte av, men for alt jeg vet så er kanskje alt rent uhell fra min side.
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

cc

Flott å få innspill fra begge sider av saken når de er konkrete. Jeg har bare vært borti Stolen sine greier fra 2009, men alle 4 syklene jeg har kjørt på har vært knallbra i forhold til kostnad. Den ene tingen jeg har reagert på er at noen av dem har kommet med litt kort aksling foran, blir snaut med plass til pegs, men det går.

SteinG

Sitat fra: SK på 24 november 2011, 14:23:18
Hmm, jeg sier som sagt ikke at alle stolen sykler er sånn ettersom jeg bare har hatt 1
var ikke deg jeg sikta til SK ;)