HEI KJØPE BMX FOR FØRSTEGANG

Startet av -henrik-, 13 mars 2008, 16:36:03

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

-henrik-

Hei vurdere å kjøpe bmx. lurer på hva som er beste nybegyner sykkel.  helst ikke over 4 tusen. og er de lett å lære triks



takk for alle kommentarer

NaaDeN

www.bmxelement.no

Ville anbefalt og kjøpt barbados med ny krank;) hvis den skal være under 4000

SkedsmoSimen

lett å trikse, nei ikke lett å lære de "kule" triksa, greit å lære seg de begynner triksa

Rølla

Sitat fra: simen bh på 13 mars 2008, 20:11:55
lett å trikse, nei ikke lett å lære de "kule" triksa, greit å lære seg de begynner triksa
Oh my goood... Hva er de kule triksa?  Bunny er et av de kuleste triksa jeg veit om.
Slutt å skriv i vær jævla tråd hvis du ikke har noe og komme med.
.Bikers unite.

Gerber

hm. jeg drar heller opp denna. førsteposten får bli her.
har også hørt at det er litt jalla krank på barbados'en, hadde tenkt å kjøpe en sånn, har prøvd en kamerat sin, og syns den funka bra, men lurer på om jeg like godt skal bytte til en litt sturdiere krank med en gang. noen forslag?

Tjalve

Du burde nok regne med at du maa skifte krank en eller annen gang hvis du kjoper barbados. ellers saa er den dritsmud!  8)
box fresh

SkedsmoSimen

skal du bytte krank, burde du kjøpe fly, eller wombolt hvis du ikke har tenkt å bytte drev, drevet som sitter på er 23,3 eller noe, og fly og wombolt er 22, litt slark da.

olaødegaard

jeeziz er det ingen som skjønner at wombolt SKAL ha 23,8 mm drev. bare se på det innerste partiet ved krankbolten på bilde på element så ser du at det er litt større
kjøp ramme av meg og ting og tang!!!

SkedsmoSimen

greit, wombolten er best da, for da trenger du ikke bytte drev, fly så blir drevet litt større, ditt valg, jeg valgte fly.

olaødegaard

eller fly, jeg tror jeg har adapter fra 23,8-22 mm
kjøp ramme av meg og ting og tang!!!

SkedsmoSimen


SimenF

Om du kjenner noen som går ''mekken''så er det ikke så vanskelig å få dreid et adapter
100% av alle telefonkioskvoldtekter skjer i, eller rundt en telefonkiosk. Det samme med telefonkioskdrap, og telefonkioskran!

olaødegaard

skal se om jeg finner den i skrothylla
kjøp ramme av meg og ting og tang!!!

Tomss

vær smart, kjøp stolen heist :)
im retard

BMX Julian

Har hatt et slark i kranken på Barbados AM men den strammet jeg en gang så var den fin igjen  ;)
Så jeg er veldig fornøyd  ;D