skate parker

Startet av Bennern, 4 august 2006, 08:38:20

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Bennern

hei jeg bor i oslo og så lurer jeg på om hvor det er bra og kjøre flatland og street her i oslo:S

noen som vet noen parker ???

Anki

Voldsløkka, og en liten park på Skøyenåsen øst i oslo.

DCkLuNd

Bor du i Oslo ved skøyenåsen Anki?! Han vet hvor det er, bare så du vet det:P

Anki

Ja, det gjør jeg. 5 minutter unna ca.

The demon

Sitat fra: Bennern på  4 august 2006, 08:38:20
hei jeg bor i oslo og så lurer jeg på om hvor det er bra og kjøre flatland og street her i oslo:S

noen som vet noen parker ???

http://www.tacky.no/skateboard/spotguide/

der finner du alle parkene i Norge ;D

harry


perkristian

... + at det er dominert av skate-fjortiser som tror de eier hele verden


eirik s

Sitat fra: The demon på 11 september 2006, 21:00:15
de fleste jo >:(

Seriøst: Åssen veit du det? Fordi det står der? Det kan vel hende at en del av oss som har syklet en stund og har vært en del rundt i Norge og tittet faktisk veit hva vi snakker om?

The demon


Seriøst: Åssen veit du det? Fordi det står der? Det kan vel hende at en del av oss som har syklet en stund og har vært en del rundt i Norge og tittet faktisk veit hva vi snakker om?
[/quote]

Hva veit du om hvor lenge jeg har sykla?

eirik s

Hva har det med saken å gjøre? Poenget var at du påstod at de aller fleste parkene i norge står i den oversikten, og noen av oss som vet at det ikke stemmer, korrigerte det. Så du tar feil, uansett om du har sykla i 2 uker eller 20 år...

Utfra de tingene du har spurt om her på forumet er det vanskelig å konkludere med noe annet enn at du ikke har sykla så lenge. But please do enlighten me, so I may see the error of my ways...

The demon

Sitat fra: eirik s på 11 september 2006, 21:26:04
Hva har det med saken å gjøre?

Utfra de tingene du har spurt om her på forumet er det vanskelig å konkludere med noe annet enn at du ikke har sykla så lenge. But please do enlighten me, so I may see the error of my ways...

Du sa at "vi som har sykla lenge".

Jeg er ny på BMX. Men jeg har sykla i ganske mange år!

eirik s

Herregud! Hvis du for eksempel har sykla landevei i 30 år, betyr ikke det at du veit noe om skateparkene i Norge. Få se om du greier å bli mer usaklig, da. Come on, I dare you...

eirik s

Og forresten, siden du ikke svarte på det i stad: Hva har det med saken å gjøre?????

The demon

Sitat fra: eirik s på 11 september 2006, 21:33:35
Og forresten, siden du ikke svarte på det i stad: Hva har det med saken å gjøre?????

At du ikke har peiling på hvor lenge jeg har sykla!

Men du veit sikkert mer enn meg du.

Men på tacky står det de fleste parkene som er noe i oslo!