Drammen 26-28Nov 2010

Startet av Neegaard, 5 oktober 2010, 22:09:30

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Neegaard

Det blir jam i hallen i år også.

Sett av helgen.

Samme inngangspris som i fjord, i år kommer det til å være mulig het for sykling 48timer om du ønsker det.

Soving skjer i lokalet vedsiden av.


Det kommer en ny tråd om dette om ikke lenge med mere info :)
¸,,ø¤º°¨``°º¤ø,,
Andreas Neegaard
¸,,ø¤º°"   "°º¤ø,,¸

TønsbergBendik


Saurus

im pretty sure im in, but with camera ;)
Sitat fra: eirik s på 26 september 2007, 21:24:59Det bør bare være et problem hvis man har veldig store føtter eller står veldig rart på pedalene...

OleAndre

#3
Jeg har et forslag om konkurnse for dette året :D

Jeg syns at vi bør ha game og B.I.K.E! Da har alle som sykler for det meste street en sjangse til å vinne nokke fett også. Er rimelig lei av at 360 whip og backflip og flair osv.. er vinnertriksene. Og hvis vi har game of B.I.K.E, så kan man se hvordan man tabber seg ut og sånt, så det kan være veldig morsomt :D + det er sikekrt mange som har noen sykt kreative triks på lur.
Hvis vi har game of B.I.K.E, med flotte premier til vinneren hadde det vært drittfett

Vet ikke helt hva dere syns men hvis dere syns at dette var et fett forslag, men jeg hadde syns at det var supert

Game of B.I.K.E : http://vimeo.com/15566369

TønsbergBendik

Helt enig med den Ole! kult med litt variasjon.

TønsbergDavid

Nathan Williams

SkedsmoSimen


SkienAron


Kristian

Men om vi skulle hatt B.I.K.E, hvor mange skulle konkurrert sammen?
Sitat fra: C-Man på 18 juni 2008, 17:42:24
Jeg er glad fordi Kristian knakk armen i går. Det betyr at vi andre kan progge i fred, uten å bli tatt igjen hele tiden.  :P

.magnus.

Funker fett med lag. Eller, spørs litt hvor mange det blir da. Men på Rolfsøy-Jam(MTB) var vi 4 stk på hvert lag, med 5 forskjellige lag. Men er litt dust da, for da kan man jo ikke få en vinner. Og da må man bare klare å snike seg på det beste laget.

Kristian

Kunne ikke hatt det slik at deltakere bestemmer lag, det for et evt. dommerpanel ta seg av.
Alle melder seg på som alltid, så setter noen sammen lag..
Sitat fra: C-Man på 18 juni 2008, 17:42:24
Jeg er glad fordi Kristian knakk armen i går. Det betyr at vi andre kan progge i fred, uten å bli tatt igjen hele tiden.  :P

Anjassen

Eg e me! Kult att såving ikkje skjer inne i hallen! ;)
I got a two wheel lifestyle

SkienAron

En mulighet er hvis du har noen kompiser (1-3 stk) som du føler at du er på samme nivå som, melder dere dere på i en gruppe, og flere grupper, en vinner fra hver gruppe, får en liten premie?

Andy K

game of b.i.k.e på curb, ledge eller mannypad?

TønsbergBendik