Informasjon; Drammen OpenJam 2010

Startet av SkienAron, 9 november 2010, 18:32:39

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

SkienAron

Bmx og Mtb Helg i Nøstedhallen 26-28. November.
Vi håper det er interesse for dette arrangementet i år også, etter et vellykket arrangement i 2009.

SitatObligatorisk og bindende påmelding - frist lørdag 20. november. Godtar ikke påmeldinger etter dette.
Dørene åpnes kl 17 på fredag og stenger kl 13 søndag. Inngang kr 400 (ingen t-skjorte). Samme pris og krav til påmelding uansett om du skal være én eller tre dager.

Påmelding sendes til trond.nostedhallen@gmail.com (innen 20. nov) og skal inneholde:
- Navn
- Fødselsdato
- Tlf til foresatte (for de under 18år)
- Bosted
- Tlf til deltaker
- Hvilken dag deltaker ankommer (fredag eller lørdag)

Soving vil i år foregå i nabolokalet (20 m. å gå). I fjor var det soving i Kid-parken, men i år vil det altså bli mulighet for sykling hele helgen, i hele hallen uten pause. Lurer dere på noe, kontakt Trond på 994 70 705.

Vi skal få en superhelg! Hilsen oss i Nøstedhallen! :)

TønsbergMag

yeah , kommer det noe bilde av t-skjorta?
sprutnic

Hermann

Må man betale 475,- selv om man bare skal sykle lørdag?

SkienAron

Sitat fra: tønsberg mag på  9 november 2010, 19:13:33
yeah , kommer det noe bilde av t-skjorta?

Bildet av T-skjorta tror jeg ikke vi får tid til å legge ut. Kanskje :)
Er en vanlig T-skjorte (farge vet jeg ikke ennå) med en bmx'er foran som design :)

Sitat fra: Hermann på  9 november 2010, 20:02:45
Må man betale 475,- selv om man bare skal sykle lørdag?
En hundrelapp (Ikke over denne prisen) for å sykle og være med på arrangementet på lørdagen :)


Saurus

#4
Sitat fra: SkienAron på  9 november 2010, 20:37:01
Sitat fra: Hermann på  9 november 2010, 20:02:45
Må man betale 475,- selv om man bare skal sykle lørdag?
En hundrelapp (Ikke over denne prisen) for å sykle og være med på arrangementet på lørdagen :)

100kr når en normalt betaler 500kr for hele arrangementet, (fredag til søndag = 3 dager = 500\3= 166kr pr dag)

Noe som betyr at det lønner seg å komme bare på lørdag og være med på arrangementet.

Etter erfaring har jeg sett at det blir (neppe noe)\(minimalt med) sykling på søndag, aka 500\2= 250kr pr dag.

Mener det blir feil om de som kommer bare lørdagen skal betale så lite iforhold til de som kommer for å være hele arrangementet.

Vel, jeg kommer bare for å ta bilder, så det angår ikke meg, men blir moralsk (kanskje litt feil ord å bruke, f that.)  feil, at de som kommer for å ha det gøy hele helgen og som en ordentlig jam deltager må betale blodpris iforhold til de som "svipper" innom for å få med seg konkurransene og kanskje konkurrere.  

Håper dere ser logikken.

J.G
Sitat fra: eirik s på 26 september 2007, 21:24:59Det bør bare være et problem hvis man har veldig store føtter eller står veldig rart på pedalene...

guggi

koster like mye og være der som hele reisa jo,meen jaja..værde sikkert :)
life is better when you`re tan <3

SkienAron

Skjønner på en måte logikken din Saurus.
Men på en annen måte er greia å være med på et jam, være i hallen der fra fredag til søndag, noe annet enn å stikke innom en tur på lørdagen?
Det at du mener det blir lite, eller ingen sykling på mange er på enmåte feil. Hallen er delt opp på en måte med flere linjer, miniramp for seg selv, bowl for seg selv, vertramp for seg selv, kidpark. Å det er alltid noen folk på alle "stedene" så det er nok av plass.

Saurus

Sitat fra: SkienAron på  9 november 2010, 22:10:53
Det at du mener det blir lite, eller ingen sykling på mange er på enmåte feil. Hallen er delt opp på en måte med flere linjer, miniramp for seg selv, bowl for seg selv, vertramp for seg selv, kidpark. Å det er alltid noen folk på alle "stedene" så det er nok av plass.

Det jeg mente var at søndagen pleier å være reisedag.
Sitat fra: eirik s på 26 september 2007, 21:24:59Det bør bare være et problem hvis man har veldig store føtter eller står veldig rart på pedalene...

Lasse

Hvor lenge er det oppe på søndagen? sist gang ble vi jaget ut klokken 12 eller noe, så da ble det minimalt med sykling.
Katten

.magnus.

Wow, dyrt. Drar heller på Jedi Mind på fredagen, om det ikke er utsolgt og jeg gidder det. Men det vil tiden vise. en poenget var, sykt dyrt. Har jo kosta 200lapp før?

SkienAron

14:00 stenger er campen ferdig på søndagen. Om det blir mulighet for mer sykling på søndag etter selve jammet er ferdig er usikkert.

SkienAron

Jepp Magnus. Det er litt dyrere i år, grunnet:
* Alle får t-skjorte i år.
* I fjor og tidligere ble lyset slukket i hele den ene delen av hallen (kidparken, minirampen osv.) og soving foregikk her. I år skal sovingen foregå i nabobygget og det er leid inn folk til å passe på at det er "stille" her hele tiden, så det skal være mulighet å få sove når som helst og det skal være ro. I år kan man altså sykle hele parken hele helgen uten stopp.

Dette, spesielt det siste punktet er vell egentlig grunnen til at det er en smule dyrere i år, men se det slik da; Det er et årlig jam med syklister fra overalt i Norge. Det er ikke mye penger å ut med en gang i året for å ha det så fett med så mange, i forhold til en vanlig syklelørdag i hallen?

Andy K

Det kommer jo helt an på hvor i landet man kommer fra. Jeg har allerede punget ut 1160,- for flybilletter + 500,- for jamet. Det er egentlig jævlig mye penger for en student.

SkienAron


KristerK