Informasjon; Drammen OpenJam 2010

Startet av SkienAron, 9 november 2010, 18:32:39

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Andy K

Slik som på Factory Jam? Rune, jeg håper å få treffe deg når jeg ferdes så langt sør.

SK

Rune er redd for å møte Pet alene igjen
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

cc

Hvis jeg kan ønske meg noe for helga, er det en liten spinesession. Ikke noe storstilt med mye oppstyr, bare litt kreativ kjøring der.

Sitat fra: mottafjotta på 18 november 2010, 17:21:13
hvor er det man betaler de 400? det er i Nøstedhallen ikke sant?
Betales i døra. Husk at de ikke tar kort, du må ha med kontanter til både inngang og evt. mat du ønsker å kjøpe i kiosken.

MCM

Sitat fra: SK på 19 november 2010, 00:31:48
Rune er redd for å møte Pet alene igjen

Pet er et kjæledyr :=)
Come forth, Lazarus! And he came fifth and lost the job.

the chainbrother

hvor mange påmeldte ble det til slutt da?

SkienAron

Det er fortsatt mulighet for påmeldinger!

OleAndre


KolbotnLars

men det er altså ingen mulighet å komme lørdagen og betale 100 for å være der til klokka 6?

SkienAron


KolbotnLars


Adrian H

Må man ha plegs eller kan man bruke stål ? : )
Sitat fra: M4r1us på  4 januar 2011, 16:35:15
vet ikke hva dere bruker i Sunndalsøra men i Kongsvinger bruker vi Sko. Er blitt en trend.

Håkon.O.J

Sitat fra: Rune på  3 juli 2009, 10:49:30
Sykle bmx med skjørt? Dialed!

jvest67

85 stilte... ingen var misfornøyd...altså en deal som alle var happy med. Finner du DU,,2 døgn sykling og overnatting i bra lokaler for 400 kr....reis dit og kos deg. Sånn som bmx folka gjorde i Nøsted i helga. Everybody is welcome back.....Og takk til Aron. Great job Bro.

Don Runo

Alle planene vi hadde i helga utenom Drammen gikk i vasken fordi vi aldri klarte å dra derfra. Da vet man at det var en bra helg.
Takk til alle arrangører, ses neste gang, gleder meg allerede.
Wethepeople Norge      Truls Lier for 2 timer siden: vi må bli flinkere å bruke bmx.no