Simple session 2011

Startet av TønsbergMag, 21 januar 2011, 18:50:06

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

TønsbergMag

simple session 2011 blir den 5-6 februar, håper tv.mporta sender det direkte i år også!

parken ser drit rå ut. kan fårestille meg en del freshe lines der.




blir også en "video contest" derifra, så blir nok freshe edits derifra etterhvært også.

dette er de som skal kjøre:

Willem Van Gansen BEL, Mark Vos NL, Dean Cueson GBR, Justin Fouque FRA, Adrien Lecompte FRA, Shoji Tanaka JP, Leon Perkins GBR,Alex Magallan USA
Randy Brown USA, Ronnie Napolitan USA, Chad Kerley USA, Josh Harrington USA, Scott Ditchburn GBR, Trey Jones USA, Brett Banasiewicz USA
Tom Dugan USA, Brian Kachinsky USA, Aaron Ross USA, Colton Satterfield USA, Chris Hughes USA, Van Homan USA, Vlad Melnik RUS, Dylan Smith USA
Drew Bezanson CAN, Sean Sexton USA, Ty Morrow USA, Tobias Wicke GER, Dave Thompson USA, Pat Casey USA, Daisuke "Daniel" Yoneta JP
Ben Lewis GBR, Greg Illingworth ZA, Alex Valentino FRA, Dan Norvell USA,Santiago Muńoz COL, Spencer Bass USA, Vasya Lukyanenko UKR
Antti Rissanen FIN, Janis Melnis LAT, Ignas Malinauskas LIT, Marko Kirso EST, Kristjan Aasmäe EST, Jacob Nedler SWE, Jonathan Janson SWE
Markus Reuss GER, Zack Williams GBR, Toshio Takagi JP, Daniel Tünte GER, Christian Rigal USA, Alessandro Barbero ITA, Kevin Kalkoff FRA
Alex Coleborn GBR, Garrett Reynolds USA, Kevin Porter USA, Mark Webb GBR, Ryan Taylor GBR, Mike Miller GBR, Ondra Sléz CZE, Panagiotis Manaras GRE
Leandro Moreira BRA,Sebastian Keep GBR,Sergio Layos SPA,Camilo Monsivaiz MEX,Michael Beran CZE,mAndré Jesus BRA,Ben Wallace GBR,
Deividas Budkovas LIT,Viktors Kronbergs LAT,Erik-Olev Orgo EST,Erik Pirn EST,Isaac Lesser GBR,Georgy Doremus FRA,Patrick Alaspää FIN
Alex Kennedy GBR,Oliver Kurbas EST,Viktor Ignatenko EST,Joosep Nilk EST,Aleks Issaenko EST,Rasmus Paimre EST,Adrian Malmberg SWE,Anton
Evstifeev RUS,Daniel Wedemeijer NL,Simone Barraco ITA,Jukka Mäennenä FIN,Eki Vainikka FIN,Tony Hamlin USA,Dan Lacey GBR,Eduards
Zunda LAT,Oskars Zajarskis LAT,Andres Lainevool EST,Ingvar Neumann EST,Ruben Alcantara SPA,Maxime Charveron FRA,Paul Ryan GBR
Jason Phelan IRL,Ben Snowden USA,Dennis Enarson USA,Brad Simms USA,Daniel "Naran" Peńafiel SPA,Bruno Hoffman GER,
Stefan Lantschner ITA,Ben,Hennon GBR,Harry Main GBR,JB Peytavit FRA,Joris Coulomb FRA

sprutnic

TønsbergBendik

Ser ut som en fet street course!
Gleder meg veldig til å se Ty Morrow,Garret Reynolds,Bruno Hoffman og spesielt Alex Kennedy bruke den!
Jeg syns også det er litt kult at det er flere deltakere fra sverige i år. Hadde vært veldig kult om det kom noen Norske deltakere til neste år.

eirik s

SitatHadde vært veldig kult om det kom noen Norske deltakere til neste år.
Jeg har prøvd å overtale Ola og Didrik, men det sitter litt langt inne, trur eg...

Dapp

Sitat fra: eirik s på 21 januar 2011, 20:08:10
SitatHadde vært veldig kult om det kom noen Norske deltakere til neste år.
Jeg har prøvd å overtale Ola og Didrik, men det sitter litt langt inne, trur eg...

Trur Ola hadde fått til mye fine lines her!

eirik s

BTW, det er hverken spesielt langt (i hvert fall ikke her fra Østlandet) dit, eller spesielt dyrt, så muligheten for å ta seg en tur burde absolutt være til stede. Vi har prata litt om det de siste åra, men det har kokt bort, dessverre.

TønsbergBendik

Har tatt turen til Helsinki før, derifra går det en ferje rett til Tallinn!
Det koster fort en tusenlapp eller to. Men jeg tror det er verdt det! Absolutt.

TønsbergMag

jeg er skikkelig stoka på det nye oppsettet og att det er mer "street" i år! så trur det blir litt mer ordentlige lines og smude triks fremfor 720 tripple whip osv!
sprutnic

SkedsmoSimen

nei, faen. dropp internett streaming yo. vi tar turen!

TønsbergMag

jeg kan ikke finne nathan på lista over deltagere, noen som vet hvorfor an ikke stiller?
sprutnic

Lasse

Katten

TønsbergMag

åja! da blannet jeg mporta og freecaster. gleder meg nå ja...
sprutnic

TønsbergBendik

Kun noen dager igjen nå!

Leste at de fortsatt holder på med coursen, og øvingen starter snart.
http://vimeo.com/19446335

TønsbergMag

http://www.facebook.com/simpelsession?v=app_79200855454  sendes på facebook i år og som i fjord er det også "chat" på siden/under
sprutnic


TønsbergMag

sprutnic