SYKKELEN MIN ER STJELT!

Startet av 4guitar, 5 august 2009, 19:32:40

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

4guitar

Ferdig med jobb, sykla jeg til butikken, blid og glad, for så å komme meg opp på rampa. Etter 2 minutter når jeg kom ut fra butikken, var sykkelen borte.. En chick jeg kjenner sa det var 2 duder som hadde stjelt den.(hvorfor i helvete gjorde hun ikke noe?)  Så leita i 6 og en halv time, men fortsatt ikke finni noe, men langt ifra ferdig med letinga!

Gjerningsmennene/guttene regner vi med å være i rundt 14 års alderen. Disse 2 guttene går garantert på pors-ballklubb, og bor mest sansynligvis på vessia. Jeg vet det fordi jeg så de det var 2 par med 2 gutter der inne. Snakka med 2 av de, var ikke de, så da var det de andre, og de så jeg, men så ikke de tok sykkelen min da. men etter øyevitne var det de, og jeg tviler ikke.
har fult letingsmannskap ute å leter.

Hvis du ser en hvit og svart WeThePeople - Crysis, men lilla håndtak og pedaler, så er det bare å ta kontakt! ikke vær redd for å ta sykkelen uten å si noe, hvis de gjør noe mot, selvforsvar?   

-> http://wethepeople.de/V3/product/376 <- sykkelen min.

jeg lover en belønning på hele 200 kr hvis personen finner sykkelen min. Kanskje ikke så stor belønning, men hvis du noen gang har blitt frastjelt en sykkel, så skjønner du hvordan jeg har det. og enda værre, værdags hobbyen min..

Den ble stjelt på Kiwi rett ved pors, som er rett ved grensa fra porsgrunn til skien. (kiwi ved rundkjøringa ved Shell og pors)

forresten, har ikke forsikring ellernoe på den. Kanskje den går som innebo, men det vet jeg ikke.

-Thomas aka 4Guitar.

magge

Whaat?! Det er fanden så kjipt.
Har øya på stilk, eller hva de sier.
Dust yourself off and try again.

4guitar

så jævlig kjipt. heldigvis var det ikke det ikke så veldig dyr sykkel, men 4600 er nok til å være kjipt.
haha, skjønner, bra det!

Kristoffer.R

Veldig kjedelig. Kan si med en gang at en sykkel som sto ulåst på Kiwi ikke går under innboforsikringen, desverre.

4guitar

haha, det hadde vært kjipt om jeg ikke fant den, for etter 8 timers leting, sagt ifra via nettby,facebook og msn, fikk jeg en telefon samtale: "ey, sykkelen din er på downtown!" faen å flaks! Så jeg fant den tilbake, nesten helt fin! ikke noe store problemer.

cc

bra det ordna seg, nå er det bare å få fiksa den før helga :)

4guitar

ja! ble så jævlig glad når jeg fant den. trodde aldri den skulle bli stjelt etter 2 minutter. Men da vet jeg det!

hovedproblemet som skjedde var at fordekket er løst. men er snakk om å stramme litt, så ern fin som ny!

Erik

er det jeg alltid har tenkt for meg selv; bmxsykler er attraktive å stjele og de forsvinner om du vender ryggen til, om det så er bare for 5 minutter.

kjekt å høre du fant den igjen :)
Sykkel: sykkel

4guitar

Tok 2 min før den sykkelen var borte! Alle andre gangene jeg har skullet på butikken, har jeg tatt med sykkelen INN i butikken, så jeg har øye på'n.

Men tenkte rett å slett ikke på det, og er så jævlig glad jeg fant den igjen! :D

forresten, 200kr til den som fant sykkelen, som personen fikk rett etter. Og nå er det 500kr til personen som finner ut hvem som stjålte sykkelen. Stjele sykler skal han ikke gjøre mer.

cc

Tips: Billigere å kjøpe seg en lås enn å dele ut penger til C.S.I-aspiranter :)

En hengelås rundt kjedet + et par eiker er egentlig tilstrekkelig for at forsikring skal gjelde. Kjekt for man kan ha låsen i lomma. Bedre enn ingenting.

4guitar

haha, lås er skaffet nå!

Pappa som lover 500 kr til den som stjål sykkelen. Han er syklist selv, og liker ikke at folk stjeler sykler. :p

Anders Løten

hadde grisebanka de som tok sykklen min hvis jeg hadde funnet ut hvem det var!!!!:P men så har jeg ett lite snev og tempramang og da:P

4guitar

oi, så jeg skreiv feil. Pappa lover 500 kroner til den som finner ut hvem som stjal sykkelen!*

ja, det jeg vil! :D men må jo først finne ut hvem det er, som ikke er så lett..