Hvilken side liker du best å grinde å sånn på?

Startet av 2rd, 30 november 2006, 15:26:47

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

eirik s

Er ironi et så totalt ukjent begrep for en del av dere?

CrimsoN

Sitat fra: mr kvam på 30 november 2006, 20:55:28
Sitat fra: Almenning:) på 30 november 2006, 20:53:15

Gutter med "bling bling " på høgre side er homser ^^
Hvorfor det? tenk om noen plutselig sa at folk som grinder på venstre side er homser? det er det samme!

"bling bling" i høgre øre har allti vert et kjennetegn for homser:P
Ro ne litt da , og ta en spøk

ola bmx

Jeg liker best double peg grind på høyre og feeble på venstre........
Pointless team member

2rd

#18
Hvordan er dobbel peg grind?
er det bare å grinde med begge peggene (på samme sida)?

MM

Sitat fra: 2rd på 30 november 2006, 21:57:23
Hvordan er dobbel peg grind?
er det bare å grinde med begge peggene (på samme sida)?

Ja på double peg grind så det begge pegse på samme side av av rail.
Du blander litt med crooket stall som er en peg på hver side an railen.

Sjekk denne tråden for mer informasjon om forskjellige grinds:http://www.bmx.no/smf/index.php?topic=868.msg11652#msg11652

Double peg:


Crooket:

Singletta

står goofy og spinner til venstre men grinder til høyre;)

Singletta

Sitat fra: Almenning:) på 30 november 2006, 20:53:15
Syns venstre er deilig eg ;D
Og prøve på høgre er de samme som og skrive me venstre fot ..
Gutter med "bling bling " på høgre side er homser, så da seier vi de er det samme med pegs på høgre side ^^
tss folk som deg er noen jævla idioter! folk med bling på høyre er homo bare fordi???? tss så jævla dumt ass, at gutter er bøg fordi de har bling, fordi jenter hadde det først er idiotisk. samme som at gutter går i rosa, og derfor er homo. rosa representerer ikke homser vet du (ikke)! jeg har bling på venstre...puh! gla ikke jeg tok høyre fordi då hadde eg blitt bøg! tulling..

eirik s

Sitattss folk som deg er noen jævla idioter! folk med bling på høyre er homo bare fordi?Huh tss så jævla dumt ass, at gutter er bøg fordi de har bling, fordi jenter hadde det først er idiotisk. samme som at gutter går i rosa, og derfor er homo. rosa representerer ikke homser vet du (ikke)! jeg har bling på venstre...puh! gla ikke jeg tok høyre fordi då hadde eg blitt bøg! tulling..

...og noen trenger en historieleksjon (og en humoristisk sans). Jeg vet ikke om det er særlig utbredt nå lenger, men det å gå med ørepynt på kun høyre side har i lang tid vært en måte å vise at man er åpent homse, ja. Så det har ingenting å gjøre med at gutter er homser fordi de pynter seg, men at dette var en måte å vise at man var åpent homse på. Litt som bindersen under 2. verdenskrig (selv om med ditt kunnskapsgrunnlag regner jeg ikke med at du veit hva det betyr). Så før du begynner å kalle folk for "jævla idioter", er det kanskje lurt å finne ut litt om et tema du tydeligvis ikke veit noen ting om! I tillegg var det en vits, for svarte!

P.S. Følte du deg truffet, kanskje?

CrimsoN

Sitat fra: eirik s på  1 desember 2006, 13:17:26
Sitattss folk som deg er noen jævla idioter! folk med bling på høyre er homo bare fordi?Huh tss så jævla dumt ass, at gutter er bøg fordi de har bling, fordi jenter hadde det først er idiotisk. samme som at gutter går i rosa, og derfor er homo. rosa representerer ikke homser vet du (ikke)! jeg har bling på venstre...puh! gla ikke jeg tok høyre fordi då hadde eg blitt bøg! tulling..

...og noen trenger en historieleksjon (og en humoristisk sans). Jeg vet ikke om det er særlig utbredt nå lenger, men det å gå med ørepynt på kun høyre side har i lang tid vært en måte å vise at man er åpent homse, ja. Så det har ingenting å gjøre med at gutter er homser fordi de pynter seg, men at dette var en måte å vise at man var åpent homse på. Litt som bindersen under 2. verdenskrig (selv om med ditt kunnskapsgrunnlag regner jeg ikke med at du veit hva det betyr). Så før du begynner å kalle folk for "jævla idioter", er det kanskje lurt å finne ut litt om et tema du tydeligvis ikke veit noen ting om! I tillegg var det en vits, for svarte!

P.S. Følte du deg truffet, kanskje?

Takk Eirik ;) Bra noen forstår hvertfall

Rune

Sitat fra: eirik s på  1 desember 2006, 13:17:26
Sitattss folk som deg er noen jævla idioter! folk med bling på høyre er homo bare fordi?Huh tss så jævla dumt ass, at gutter er bøg fordi de har bling, fordi jenter hadde det først er idiotisk. samme som at gutter går i rosa, og derfor er homo. rosa representerer ikke homser vet du (ikke)! jeg har bling på venstre...puh! gla ikke jeg tok høyre fordi då hadde eg blitt bøg! tulling..

...og noen trenger en historieleksjon (og en humoristisk sans). Jeg vet ikke om det er særlig utbredt nå lenger, men det å gå med ørepynt på kun høyre side har i lang tid vært en måte å vise at man er åpent homse, ja. Så det har ingenting å gjøre med at gutter er homser fordi de pynter seg, men at dette var en måte å vise at man var åpent homse på. Litt som bindersen under 2. verdenskrig (selv om med ditt kunnskapsgrunnlag regner jeg ikke med at du veit hva det betyr). Så før du begynner å kalle folk for "jævla idioter", er det kanskje lurt å finne ut litt om et tema du tydeligvis ikke veit noen ting om! I tillegg var det en vits, for svarte!

P.S. Følte du deg truffet, kanskje?

Sinna for tiden Eirik?

Holger

Høyer er jo best synes jeg, klarer ikke venstre ass, det går liksom ikke helt bra :P
BB

Truls

EMO is fun

eirik s

SitatSinna for tiden Eirik?

Det hender, men hva hadde det med akkurat det innlegget å gjøre? Det var jo bare en respons på noen som var veldig sinna, tydeligvis, helt uten grunn...

bmx92

mye offtopic her!! jeg har en pegs foran og en bak på venstre side. altså grinder på venstre side;)