Hovedmeny

4 season

Startet av bmx92, 3 oktober 2006, 18:42:04

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

bmx92

en kamerat av meg kjøpte we the people 4 season i går og ett er ett par timer med kjøring begynte det å knirke/tikke i kranken. dette skal vel ikke skje i løpet av den dag. så vi ringte bab og de sa at vi skulle bare smøre kranken.  noen som veit hva det er? er dette typisk? jeg syntes det er veldig rart at det har skjedd i løpet av en dag.

eirik s

Det er langt fra uvanlig. Kanskje litt rart at det skjedde så fort, bare. Men enten trengs det litt smøring, eller så må krankarmene strammes litt. Evt begge deler...

snaffle

tror den bare trenger litt smøring, det skjeddde da syklen min var ny også.
Suddenly a wild Alex appeared

bmx92

okey.. vi har stramma kranken. men vi får vel bare smøren. takk for svar

MeaN

jeg hadde noe liknande, men det var bare å stramme kranken egentlig.
zup?

Mongoose

Jeg kjøpte WeThePeople Addict for 1 eller 2 uker siden. det knirker og rister i kranken når det kommer pres på dewn. skal levere den inn på Sportex i morgen.....

eirik s

Lær deg å fikse det sjøl. Det er litt av greia i dette her...

MeaN

Sitat fra: Tarjei^^ på  3 oktober 2006, 22:39:01
Jeg kjøpte WeThePeople Addict for 1 eller 2 uker siden. det knirker og rister i kranken når det kommer pres på dewn. skal levere den inn på Sportex i morgen.....


har du prøvd å gjere noe med det?
zup?

bmx92

akurat det samme er det på kranken på kameraten min sin 4 season Tarjei

Thomas

Jeg tipper vel at dere har en pappa som kan skru litt? Sett deg ned, skru den ut, smør, putt den sammen og stram alle skruer du ser på utsiden. Hvis den fortsatt knirker, men alt funker, så ikke bry deg noe om det.
-Sgitnuar_

Mongoose

Skal levere den på Sportex i dag Mean:)

HARO F2

min sykkel er på reparasjon nå. jeg har kjørt med det i noen uker og så til slutt begynte det å knase i kranken!!! så all som ikke har garanti må fikse det før det begynner å knase. :-\

BergenTorArne

hørte noe knasing i min oxo når jeg sykla... er det bare å smøre den? og hvilken olje skal jeg bruke da?
nææææh

per martin

Sitat fra: mr kvam på  4 oktober 2006, 23:37:22
hørte noe knasing i min oxo når jeg sykla... er det bare å smøre den? og hvilken olje skal jeg bruke da?
du burde nok bruke teflon lager fett til kranken. ;D

BergenTorArne

ok.. hvor får jeg tak i det?
nææææh