mini edit i stua

Startet av Dapp, 3 januar 2011, 15:47:39

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Dapp

Sitat fra: tønsberg mag på  3 januar 2011, 20:47:20
skal vell ikke klage på att det var trangt osv for syntes det ærligtalt var ett artig inslag med stue sykkling! det eneste som ikke var så kult var redigeringen men det kommer seg etterhvert som man jobber med det ;)

skjønner godt att han ikke landa 180 på denn trange plassen first try men det går jo ann og øve inn litt bedre revert. du kunne også latt hver og ta medd noen av de bailsa,
kan se ut som du eksprementerer litt med redigering osv men da ville jeg sett på resultatet og laget det cleanere også posta det her :D

fortsett og filme og redigere det blir fett etterhvert skal du se ;)

thanks! ;) en av de få som faktisk gir lyst til og prøve mer!

MCM

Lurer på om dette kanskje kan være den verste sangen jeg har hørt i mitt liv..... Gråt litt inni meg (tror jeg)
Come forth, Lazarus! And he came fifth and lost the job.

Dapp

skjer med at alle her inne hater techno?

oddvar


Lasse

Sitat fra: M4r1us på  3 januar 2011, 17:06:36
ta musikk diskusjon et annet sted, plis :p

Sitat fra: M4r1us på  3 januar 2011, 23:04:40
skjer med at alle her inne hater techno?

Nå legger du opp til det selv da..


Dubstep er sykt fett, men jeg må si denne sangen ikke var noe spesielt kul.
Katten

SkedsmoSimen

REVERT, hahahhaa, gode minner.

dubstep er langt ifra techno, dubstep er innherdig fett. kjennetegnet til dubstep er wobble bass gjerne mørk og takten, rytmen og synth beaten repeterer seg selv gjennom hele sangen ulikt andre slike typer som forandrer seg mye mer.

SK

Techno = plagsomt
Dubstep = kult
Sangen der = fæl

Redigeringa var litt morsom, men samme klippene opp igjen var kjedelig og hva faen er det du har på beina?
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

Espen

jeg merket at jeg ble lei av 180.. tror at jeg skal slutte med det for alltid.. hva er rollout? :P
Sitat fra: tønna på  6 juli 2010, 00:15:38
ps.ønsker ikke noen lang diskuskjon med eirik s.

Dapp

Sitat fra: SK på  4 januar 2011, 12:00:08
Techno = plagsomt
Dubstep = kult
Sangen der = fæl

Redigeringa var litt morsom, men samme klippene opp igjen var kjedelig og hva faen er det du har på beina?

vet ikke hva dere bruker i Sunndalsøra men i Kongsvinger bruker vi Sko. Er blitt en trend.
Gjorde ikke så mye annet enn 180 der mens vi sykla så bare la sammen endel klipp.

SkedsmoSimen

heiheihei ro deg ned du.

Lasse

Sitat fra: M4r1us på  4 januar 2011, 16:35:15
Sitat fra: SK på  4 januar 2011, 12:00:08
Techno = plagsomt
Dubstep = kult
Sangen der = fæl

Redigeringa var litt morsom, men samme klippene opp igjen var kjedelig og hva faen er det du har på beina?

vet ikke hva dere bruker i Sunndalsøra men i Kongsvinger bruker vi Sko. Er blitt en trend.

SK mente nok beina dine, ikke føttene. Altså de bukselignende greiene med masse farger.
Katten

Dapp

Sitat fra: Lasse på  4 januar 2011, 18:12:22
Sitat fra: M4r1us på  4 januar 2011, 16:35:15
Sitat fra: SK på  4 januar 2011, 12:00:08
Techno = plagsomt
Dubstep = kult
Sangen der = fæl

Redigeringa var litt morsom, men samme klippene opp igjen var kjedelig og hva faen er det du har på beina?

vet ikke hva dere bruker i Sunndalsøra men i Kongsvinger bruker vi Sko. Er blitt en trend.

SK mente nok beina dine, ikke føttene. Altså de bukselignende greiene med masse farger.

det ekke meg. Det er pysj buksene til Didrik ;p

Og simen jeg er all chilled out ;)

MCM

Sitat fra: SK på  4 januar 2011, 12:00:08
Techno = For jævlig
Dubstep = Like jævlig
Sangen der = En blanding av to jævlige ting


Come forth, Lazarus! And he came fifth and lost the job.

Tomas.s

U just lowered the IQ of everyone on this forum by posting this....
- pointless
- CPL

torepus

jeg synest det var ok fett redigert, jeg. ser ikke helt poenget med å sykle i stua når det er så lite plass som det er, men men. hva er navnet på sangen?