Hovedmeny

Ny bmx

Startet av Fimx, 21 juni 2010, 21:48:30

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.


Jonas

Sitat fra: MarcusB på 22 juni 2010, 16:33:51
hvorfor? Mange har sagt at de har hatt mye problemer med executioner. At styret har knekt etter kort tid, krank og drev bøyes, fort kast osv.

Kjede ryker, lager blir ødelagt. Kort sagt; ikke kjøp excutioner :)

K.I.K

#17
Sitat fra: Jonas på 23 juli 2010, 02:36:09
Sitat fra: MarcusB på 22 juni 2010, 16:33:51
hvorfor? Mange har sagt at de har hatt mye problemer med executioner. At styret har knekt etter kort tid, krank og drev bøyes, fort kast osv.

Kjede ryker, lager blir ødelagt. Kort sagt; ikke kjøp excutioner :)

Tviler på at bmxelement ville solgt executioner hvis den var så dårlig! Også spørs jo litt på hvordan den blir brukt!

Jonas

Den blir brukt som en bmx skal bli brukt, ikke kosekjøring akkurat.

SteinG

selv om jeg synes fbm sine er best i midt-pris segmentet, så har jeg ikke mottatt mange klager på den slik det virker som i denne tråden. kmc kjede er kmc kjede, så om det ryker skyldes det nok noe annet enn sykkelen ;) går nok mer på hvor hardt det brukes, om man grinder mye/treffer kjede..skader dukker opp på alle sykler om det brukes hardt. og som jeg sier til det kjedsommelige hehe, sykler man hardt må man legge i 5 lapper eller mer med en gang så man får noe som holder. jeg skulle gjerne solgt bare sykler fra den prisen, men det er så mange som ønsker en billigere sykkel. så heller at de kjøper den fra meg som skrur de opp skikkelig enn fra et annet sted som ikke har skrudd den opp..eller kan hjelpe om noe ryker.
og, om man får problem med en sykkel der en del virker som har gått i stykker uten å være selvpåført skade så ta kontakt med meg! jeg er her for å hjelpe vettu. er det ikke overblastning eller annen selvpåført skade så bytter vi delen. kjøper man av de billigste syklene, og bruker det hardt, så må man regne med at noen deler ryker. det er det som er forskjell på pris, kvalitet kvalitet kvalitet.

Fimx

Hvilken sykkel er best av Fbm Executioner eller Kink Launch ?

sigbjørn98

#21
jeg er også nybegynner .jeg har Kink gap å jeg synes den er veldig bra. ;D

TønsbergMag

Sitat fra: Fimx på 29 juli 2010, 16:34:45
Hvilken sykkel er best av Fbm Executioner eller Kink Launch ?
gå for fbm! så vidt jeg vet lager de rammer til mange andre merker og skal vist være skikkelig solide.
men om ett kjede ryker er det vell neppe noe som teller på om sykkern er bra eller ikke, selv på de beste sykkler kan kjede ryke, hah egentlig noe av det dummeste argumenett for att en sykkel er dårlig! om frx styre eller ramme hadde knekt hadde jeg skjønt det men ett KJEDE! seriøst?
sprutnic

TønsbergBendik

Litt enig med Mag her. Du får jo en bra sykkel til en bra pris.
Vis du syns kjedet er dårlig, da kan du jo heller bestille med ett interlock kjede da?