hjelp meg. Blir det her helt feil?

Startet av usakli, 4 september 2010, 17:51:54

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

usakli

Jeg har akkuratt startet med bmx, fikk sykkel i går. Har satt på pegs på høyre side, sykkler med høyre ben først og snurrer mot venstre. blir det helt feil??

En ting til, jeg har kjøpt meg sykkel på g-sport. De måtte spesialbestille en gt sykkel, og jeg tror jeg får tak i deler. Gt performer east 74. jeg synes det er bra til pris

PedRo

det er ikke feil , det er vell mest normalt å ha pegs på høyre side når du sykkler med høyre ben fremst? uansett så er det ikke feil grind på den siden du føler for ;)
On facebook , the ladies quote famous poems and songs about love. I quote Star Wars.

sebb

hvis du har høyre pedal forann, skal du ha pegs på høyre side og spinne til venstre,AKA du gjør det riktig ;)

Gerber

man skal ingenting annet enn å sykle sånn som det føles riktig. Hva som er vanlig derimot, det er noe ganske annet

Don Runo

Hvilken fot du har foran har ingenting med saken å gjøre. Du må bare prøve å grinde litt på begge sider og finne ut hvilken side du synes det føles riktig.
Wethepeople Norge      Truls Lier for 2 timer siden: vi må bli flinkere å bruke bmx.no

eirik s

Jeg vil vel påstå at det har noe med saken å gjøre (det er en grunn til at det er såpass få som kjører goofy footed), men igjen, gjør det som føles riktig/bra for deg.


Litt usikker på vitsen med å få G-sport av alle til å spesialbestille et produkt de har null peiling på, men den kan vi la ligge.
"East 74"?


Ruggeland

Denne du skal ha?

http://www.gtbicycles.com/bikes/bmx/street/slammer

Kjøp noe annet, helt seriøst. Sykkelen er fullstendig søppel. 1pc-krank og åpne kranklagre er jalla fra A til Å. Du komme rtil å bruke tusenvis av kroner på å bytte deler på den sykkelen, og da kan du like gjerne kjøpe noe skikkelig med en gang. Det blir billigere i lengden, og langt mer gøy.
Sitat fra: MCM på 26 oktober 2010, 15:19:49
Jeg tror dere trenger å putte et stetoskop opp i ræva for å lytte på deres egen drit.

usakli

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei,, http://www.gtbicycles.com/bikes/bmx/street/performer       den har jeg bare i hvit og gul

Ruggeland

Okei. Est. 74 tror jeg betyr Established 1974, altrså at det var da GT ble grunnlagt. Preformeren ser vesentlig bedre ut, men det er fortsatt ikke noe jeg hadde brukt penger på altså. GT generelt er et merke som ikke har noe i BMX å gjøre lengre.
Sitat fra: MCM på 26 oktober 2010, 15:19:49
Jeg tror dere trenger å putte et stetoskop opp i ræva for å lytte på deres egen drit.

SverreM

Sitat fra: Ruggeland på  6 september 2010, 17:43:48
Okei. Est. 74 tror jeg betyr Established 1974, altrså at det var da GT ble grunnlagt. Preformeren ser vesentlig bedre ut, men det er fortsatt ikke noe jeg hadde brukt penger på altså. GT generelt er et merke som ikke har noe i BMX å gjøre lengre.
Er ditt argument om at GT ikke har noe å gjøre i bmx lenger godkjent av Eirik S ?

Ruggeland

Sitat fra: SverreM på  6 september 2010, 21:43:05
Sitat fra: Ruggeland på  6 september 2010, 17:43:48
Okei. Est. 74 tror jeg betyr Established 1974, altrså at det var da GT ble grunnlagt. Preformeren ser vesentlig bedre ut, men det er fortsatt ikke noe jeg hadde brukt penger på altså. GT generelt er et merke som ikke har noe i BMX å gjøre lengre.
Er ditt argument om at GT ikke har noe å gjøre i bmx lenger godkjent av Eirik S ?

Det vet jeg ingen ting om, men jeg har blitt gammel nok til å ha en selvstendig mening uansett. Jeg har ingen problemer med å anerkjenne GT som et merke historisk sett, med GT/Dyno-teamet og alt det der. Men det begynner å bli noen år siden det var noe vind i seilene der, og nå lager de slik jeg ser det kun BMXer for å kunne tilby en komplett lineup innenfor så å si alle grener av sykling. BMXene GT tilbyr gir meg et generelt inntrykk av at de ikke bryr seg, og da synes jeg vi klarer oss uten.
Sitat fra: MCM på 26 oktober 2010, 15:19:49
Jeg tror dere trenger å putte et stetoskop opp i ræva for å lytte på deres egen drit.

eirik s

SitatEr ditt argument om at GT ikke har noe å gjøre i bmx lenger godkjent av Eirik S ?
Seriously? Som Ruggis sier, tenk sjøl!

Og mine meninger om GT (hvis det faktisk er interessant) finnes i massevis rundt omkring på forumet.

usakli

men herregud. Samme om sykkelen ikke har riktig merke.. Bare sykkelen er god å sykkle på så er det jo en fin sykkel for nybegynner.. Greit med en billig sykkel i begynnelsen? ingen vits å kjøpe sykkel til 7000 hvis du ikke syns det er gøy. rofl

Rune

kjøper du en dårlig og tung sykkel så er det vel ikke noe gøy uansett.

www.bmxelement.no !