Vang Jam

Startet av dalåker, 28 juni 2010, 18:55:27

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

eirik s

Hi hi. Noen må ha spionert på meg:


edvard

Værsåsnill!
Må du ødelegge Eirik? La nå folk være ifred.
Alle andre forum verner om de yngre, her er det motsatt.
Er det ingen voksne her, som kan gi beskjed om hvordan en skal oppføre seg?
Jeg oppdaget og at du er Teamkjører for Element. Hva det innebærer er jeg litt usikker på,
men at noen vil bruke deg som ett "forbilde" er mere enn hva jeg forstår.
Teamkjører kan en sikkert være om en ikke er flink, men da bør en ihvertfall være en likandes kar og ett positivt
forbilde.

Tilsist:jeg velger å være anonym forde jeg ikke vil bruke resten av livet mitt på å stange i en vegg(deg)

Ha en flott sommer alle sammen. Kos dere sammen med positive mennesker!

eirik s

Trenger jeg å svare på alt det enda en gang?

Martin Damstuen

Sitat fra: eirik s
You're still on about this? Som jeg svarte deg i de fantastisk interessante PM'ene dine: Jeg bruker ikke prikkene som utelatelsestegn.

Du mener PM-ene. Og hei, jeg bare tuller med deg ...! :)

eirik s

Sitat fra: Martin på 10 juli 2010, 11:43:09
Du mener PM-ene. Og hei, jeg bare tuller med deg ...! :)

Ja, det mener jeg kanskje. Hi hi. Lærer noe hver dag. Og jeg er visst litt hårsår i dag jeg også.

elephant

Støtter Eirik her...
Og du "Edvard", kommer du til å stange i Eirik resten av ditt liv fordi han vil alltid klare å argumentere i mot deg?
Hvorfor skulle man ikke bruke Eirik som et forbilde?
Hvis Eirik hadde vært mitt forbilde, hadde ikke jeg brydd meg om at han rydder opp, ville bare gitt meg mer respekt for han.
Jeg har ikke møtt Eirik personlig, men utifra det jeg har sett av han på forumet vil jeg si at Eirik er en positiv og hyggelig kar!

Skjønner ikke hvorfor dere skal lage så mye ut av det her?
Står jo at man skal unngå skriftlig dialekt. Og som sagt, mulig dere lærer noe.


eirik s

Jeg skjønte heller ikke helt at akkurat denne var så big deal. Jeg har vel gjort værre ting?

On topic: Hipp hurra for Vang jam. Håper å ta meg en tur denne gangen, avhengig av transportmuligheter (gammal og lat som jeg er, vil jeg helst kjøre bil).

Åsmund

Ingen slår Eirik uansett. Slutt å mas, hold tråden ren. Vi skal fikse parken til uka.

Mats Wik

Sitat fra: Åsmund på 10 juli 2010, 16:56:45
Ingen slår Eirik uansett. Slutt å mas, hold tråden ren. Vi skal fikse parken til uka.

Det er noe sikkert alle vet, men hvorfor skal han pirke på alt og ingenting?

eirik s

Sitat fra: Mats på 10 juli 2010, 16:59:17
Det er noe sikkert alle vet, men hvorfor skal han pirke på alt og ingenting?

Hvis du med "pirke" mener "prøve å få i gang diskusjoner eller faktisk diskutere ting på et diskusjonsforum", så må jeg si meg skyldig, gitt. Var det ikke du som ba meg utdype "pirkinga" mi, forresten?

Sorry, Åsmund. Er litt skyldig i avsporinger også.

Åsmund

Han pirker ikke, han har bare rett.

Scott

Støtter Eirik S:
Halla ! Detta er bare tull gutta! Eirik har gjort så jævela mye for bmx miljøet i norge og holdt det gående ganske bra!
Når "Kids" (Må ikke tas personelig) tar tak og skriver om uvitende ting om Eirik som F.eks " Du er ingen forbilde for det nyere miljøet" HAN ER "THE MASTERMIND" Bak det nye miljøet!

Btw. Eirik S startet bare en argumentasjon om ting han er 100% sikker på, og kun en gang i historien har Eirik blitt slått ut av en veltrent Argumenter!

Ikke drit dere ut :)

Hansen

Feite jur å tisselur, nå står Vang Jam for tur!








Heisann foresten ;)
Skjegg, vom å bremser rundt om!

SK

Jeg, Terje og Hansen har skaffa 16mannstelt, aggregat og henger full av dilljdallj, så no bli de bætre VangJam! ;D
Vi kommer torsdagskveld og håper noen fra Vang vise oss hvor vi kan slå opp telt :)
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

KolbotnLars

cat fikser ganja telt nede i skrenten som i fjor