Oslo Street Jam 2010, 18. - 19. september UPDATE

Startet av eirik s, 15 august 2010, 20:51:54

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

eirik s

Spør hvis noe er uklart, forresten. Litt tung i knotten akkurat nå.

Ruggeland

Oppstart søndag? Strengt talt ikke så superviktig, men for ordens skyld liksom. Ellers virker alt klart for min del hvertfall.
Sitat fra: MCM på 26 oktober 2010, 15:19:49
Jeg tror dere trenger å putte et stetoskop opp i ræva for å lytte på deres egen drit.

eirik s

Jeg tenkte vi skulle tenke litt på det, for å si det sånn. Klokka 13?

eirik s

Forresten: Hvis noen har noen fantastiske ideer til challenges, så kom med dem!

alex978


Saurus

EN dag igjen, håper mange kommer, jeg er der med kamera så det er bare å pose' og gjøre kule ting.
Sitat fra: eirik s på 26 september 2007, 21:24:59Det bør bare være et problem hvis man har veldig store føtter eller står veldig rart på pedalene...

bab

Da har Streetjam vært og plukket premier fra veggene våre. Ses i mårra!
WeThePeople Norge         Bab.no BMX Webshop          Tråden vår

eirik s

Takk for en bra helg, folkens. Spesiell takk til dommerne og for idé-bidrag fra Ruggeland og Aka Mads. Litt synd at det mangler folk fra litt nordligere deler av landet, og at oppmøtet på Fornebu i dag ikke var all verden (spesielt når folk som har mast om å ha jamet der velger å dra andre steder, kremt).

Ruggeland

#23
Og resultatene ble som følger:

1. Ola Selsjord
2. Didrik Dege Dimmen
3. Matias Vasquez

Challengekonkurranse: Ola

Best trick: Didrik (med barspin fra ledgen på Nydalen T og ut i veien)

Worst slam: Eivind Thomassen med sin forhjulslanding med påfølgende dobbelt rammebrudd

Dra på-prisen: Henrik Stokke

Dagen derpå mini-jam på Fornebu: Ola med 180 bars fra bowl to bowl

Takk for en flott helg!
Sitat fra: MCM på 26 oktober 2010, 15:19:49
Jeg tror dere trenger å putte et stetoskop opp i ræva for å lytte på deres egen drit.

MCM

Come forth, Lazarus! And he came fifth and lost the job.

SK

Kommer det edit/bilder fra noen? ble nysgjerrig nå
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

eirik s

Jeg har filma en del, men vi prøvde jo å oppfordre ekstra til slikt denne gangen ved å premiere de beste filmene og bildene, så jeg tenkte jeg skulle vente litt med mitt og se om det kommer noe annet.

Hvis det ikke er noen som tenker å redigere noe video, kan jeg godt legge ut det jeg fiilmet ganske kjapt.

Gerber


eirik s

Det er forresten noen som har veldig begrensede oppfatninger av hva en "ekte" street spot er, uten at vi skal nevne navn...

Don Runo

StreetJam blir bedre og bedre for hvert år. Likte spotene, og reiserutene mellom. Jeg telte 45 personer på sykkel i Nydalen og det er så gøy å sykle rundt med mange. Minner om gamle Frognerseteren Freeride Festival streetriden og det var også good times.
Takk for i går til alle som var hos meg etter syklinga. Jeg og Knut satt ny rekord med antall folk i stua, siden vi var ca 25 stk.
Wethepeople Norge      Truls Lier for 2 timer siden: vi må bli flinkere å bruke bmx.no