Factory 2011

Startet av Rune, 2 februar 2011, 20:41:22

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Rune

Hei. Factory jam skjer 15-17 april i år. Mer info kommer snart. Prøv å hold denne tråden ren for small talk. Oppdaterer etterhvert

Update:

Arrangør: BMX battalion

15-17 April 2011. Trikkestallen skatepark Trondheim
http://maps.google.no/maps?q=mellomveien+32+trondheim+norge&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nb-NO:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&hq=&hnear=Mellomveien+32,+7042+Trondheim&gl=no&ei=Kg12TcfMB4eLswb8svmPBQ&sa=X&oi=geocode_result&ct=title&resnum=1&ved=0CCQQ8gEwAA

100,- NOK for hele helga.

Program:
Fredag:
- DCMBR Railjam
Lørdag:
- Finale amatør
- Kvalikk Expert
- Kvalikk pro
- Finale Expert
Søndag:
- Footdown lag konkurranse
- Finale Pro
- Premie utdeling

Klokkeslett:
*Hallen åpner 15:00 på fredag og 10:00 lørdag og søndag.
*Konkuransene starter klokka 12:00 på lørdagen og søndag. Railjam vil bli ca 20:00 på fredag

Musikk og lys:
* Børek fra Gode Ord Dør Sist (GODS) skal være DJ under finalene. Det blir lysrigg i år også.

Hvor skal du bo?: Desverre så har ikke vi lovt til å huse mennesker inne i Trikkestallen. Hør med lokale som du kjenner her oppe, eller nesten kjenner. Hvis ikke så er noen fine alternativer diverse hoteller av ulike slag.

Trondheim Vandrerhjem (kort vei til stallen og veldig billig)

Trondheim leilighetshotell (rett ved hallen, 1min gange)

Jarlen Pensjonat

Ellers så finner du div andre hoteller her om du har penger

Sponsorer:
*BMX element
*DCMBR
*Bikes and Boards


Dommere: Som i fjor så vil vi ha dommere fra hele landet. I motsettning fra en annen konkuranse i år, så har det ikke noe å si hvor du kommer fra eller hvordan du kjører. Du må tørre å si din mening og kunne se hva som er bra i forskjellige stiler. Om du skal sykle i Pro så kan du godt dømme amatør osv. Send meg PM om du vil være dommer. Dommere vil få mat hver dag de dømmer.

Speaker: Vi er også ute etter en fast speaker i år. Det vil bli i likhet med dommere belønnet med mat og her vil det også være et lite honorar i form av penger. PM for mer info.

Konkuranseoppsett:
Som i fjor.
2stk samtidig på 3min runs under kvallikken. Disse konkurerer ikke imot hverandre, men vi sparer tid, mens deltagerene får mer tid.
Jam format i finalen.
Amatør er ment for de minst erfarne og yngste av oss. Her går vi rett til finale og kjører på med vanlige runs.
Railjam er litt uklart enda, enten blir det invitational med et par wildcards. Ellers får alle en mulighet til å kvalifisere seg. 500,- NOK i premiepotten.
Railjam vil holdes på denne.

Lag konkurranse i footdown. 2 og 2 imot hverandre i utslagskonkurranse. Perferkt start på dagen derpå. Husk at ditt lag må ha det kuleste navnet.


Ruggeland

Sitat fra: Rune på  2 februar 2011, 20:41:22
Hei. Factory jam skjer 15-17 april i år. Mer info kommer snart. Prøv å hold denne tråden ren for small talk. Oppdaterer etterhvert

Sitat fra: Gveggi snegg på  2 februar 2011, 20:42:10
det blir fett ;)

Instant failure.
Sitat fra: MCM på 26 oktober 2010, 15:19:49
Jeg tror dere trenger å putte et stetoskop opp i ræva for å lytte på deres egen drit.

Anders Løten

Blir samme priser og likt som i fjor eller ?

Rune

Samme pris som i fjor (100,- inngang for hele helga), noen endringer i konkuransene. Fredag blir det DCMBR rail jam (mest sannsynlig invitational type konkurranse med et par wildcards). Lørdag blir det amatør (kids) expert og pro klasser i park kvallik. Søndag er team konkurranse i footdown og finaler. Vi har fått lånt øverste etasje på roadhouse i trondheim fram til 23:00, der er det storskjerm. Uheldigvis så er det 20års aldersgrense der (som resten av trondheim), men vi får se om vi ikke klarer å fikse til de på 18 også. Ellers så kommer dj børek tilbake og kvaliteten fra i fjor skal bli opprettholdt.

Rune

Update har kommet. Takk til Nicolai som sparket meg litt i ræva for å få ut dette. Har desverre mye å gjøre, så ting blir ofte lagt på vent. Men factory skjer. Hvis noen lurer hvordan et railjam er så er det sånn ca slik
http://vimeo.com/15738560

I år så skal fikse på de problemene vi hadde i fjor. Men om noen har noe kritikk eller ros å komme med så spre på. Ellers så kan dere bare sende meg PM.
Håper dere kommer opp, ta med mora di om du må. Så får hun se hva bmx handler om
I år igjen, hjelm påbud under konkurransene (JA Matti, du slipper ikke unna). Og alkohol osv er IKKE tillatt.

Rune


.magnus.

Hva skjedde med bowljam? Det er jo alltid morro, og en slager sist år!

Rune

Skal vurdere det, om nok folk vil ha det i år også

SK

Bowl jam hørtes bra ut for da får jeg og kidsa resten av hallen for oss selv
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

MCM

Come forth, Lazarus! And he came fifth and lost the job.

Tjalve

Dette kommer til å bli dritbra! stemmer for bowljam jeg også!
box fresh

Tommywhite

var det ikke snakk om at fjorårets factory jam film skulles vises på lerret i år ?

Rune

Spør Åsmund, han skulle lage noe egentlig. Men jeg kan ikke huske det nei.

matias

kom igjen a! men faen, factory jam er alltid en fryd å være på, kongsberg gutta kommer!!

Åsmund

Sitat fra: Tommywhite på 10 mars 2011, 18:10:35
var det ikke snakk om at fjorårets factory jam film skulles vises på lerret i år ?
om folk vil det kan det gjøres