Bab BMX Jam på Rud 14.Mai

Startet av Kristian S, 6 mars 2011, 14:40:33

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Murre


Kristian S

Har tenkt litt på div konkuranser og sånn.
Hva synes dere om å ha en bowl og park konkuranse i jamformat?
Med best triks, høyest air, best innsats, beste tryn ++++ i tillegg til 1. 2. og 3. plass?

Hadde også vært artig med bunnyhopp konkuranse.

Fikk vite i dag at Arena er holdt av til oss hvis det blir regn.
Da blir det garantert noe uansett vær.

oskar

jam er best. da finner man på så mange forskjellige navn på folk:)

Men... midt i russetia a? Får høre med preben og tobben på bussen om vi tar en tur.
Oskar Sælid - BærumRuss11.
Åge har fingra Shaun White i Wigwam

eirik s


Saurus

Sitat fra: SK på  7 mars 2011, 08:20:52
Etter litt diskusjon fant vi ut at svartruss ikke er så velkomne der nedi sør så dette ble uheldigvis uaktuelt :(

Om det er problemet, så er ikke det et problem.

Om dere er der med bukser i jammet er det ingenting som skjer.. Og om du ikke vil ha bråk blir det ikke bråk.

Sitat fra: .magnus. på  7 mars 2011, 11:59:29
Russetid < Bab BMX Jam
Easypeasy

1+

Om du synes at en dag uten å drikke er hardt i russetiden, kan jeg love deg om du kommer til HiO vil du se at livet her ikke er så annerledes, (ihvertfall fadder uka hos IU)

Innhold: Spor av rekruttering til Ingeniør linja i HiO, Avholds en dag i russetiden er ikke verdens undergang, Bab jam knuser russetiden, Det er ikke stress å være svartruss i oslo.

Sitat fra: eirik s på 26 september 2007, 21:24:59Det bør bare være et problem hvis man har veldig store føtter eller står veldig rart på pedalene...


Kristian S

Vi trenger folk som vil være dommere. Send en pm til meg eller Eirik hvis du er gira.


Scott

Hællæ! jeg slutter på skola i trondheim 14 mai og kjører for å rekke kvelds aktiviteter, men er det noe den 15 ?

Kristian S

Ikke noe offisielt, men vi kan sikkert finne på noe.

Erik

Flybilletter er bestilt! Noen som har en sofa til overs?
Sykkel: sykkel

Scott

Regner med at de fleste drar ut om kvelden, så det rekker jeg.

eirik s

Her er et kjapt filmet overblikk over parken. Mulig vi får bygget noe ekstra før jamet.

http://vimeo.com/23106824

Rune

Sitat fra: eirik s på  1 mai 2011, 12:57:21
Her er et kjapt filmet overblikk over parken. Mulig vi får bygget noe ekstra før jamet.

A-curb!

Kristian S

Er folk klare for jam?

Foreløpig program er påmelding fra klokka 10.00 til 12.00 så starter vi med konkuranser etter det.
Når det er ferdig er litt vanskelig å si. Vi holder på til vi er ferdige.
Bikes and Boards stiller med stand med litt stæsj. Kun kontant betaling, så ta med cash vil dere vil kjøpe noe.
Gutta på Rud stiller med kiosk hvor man kan kjøpe drikke og noe å ete på.

Er det noen spørsmål er det bare å spørre i tråden her.

eirik s