Haro 300.3

Startet av Morten ;D, 6 mai 2011, 08:09:21

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Morten ;D

http://www.intersport.no/product/412916(BC_4)/haro-bmx-3003-205-sykkel/
er denne sykkelen bra ? tåler den mye? er jo cro mo ramme og gaffel

Ch

Bmxelement har sykler på  tilbud!

http://www.bmxelement.no/index.php?action=prodinfo&prod=2943
Vil heller ha kjøpt denna en en haro :) MYE bedre kvalitet osv:)
custom wtp

Gerber

I utgangspunktet har jeg ingen erfaring med haro selv, så om det der er en OK haro, det vet jeg ikke. Ordet på gata er at haro har falt av, og ikke leverer sykler som lever helt opp til markedet. Det vil si at de ikke klarer å lage like gode og fete og lette sykler som mange av de andre produsentene.
Det jeg derimot HAR erfaring med, er intersport. Jeg skal ikke si at store kjedebutikker er dårlige, fordi jeg kjenner gode folk som jobber der og - men jeg ville vært SVÆRT betenkt til å kjøpe bmx'en min på intersport.
Ski og turutstyr, joda. Bmx? Njææ.

Enig med Ch, bmxelement.no har tilbud på sykler, det er verdt det å sjekke det ut. Hvis du ikke vil kjøpe på internett, så er det også mulig å få knallsykler "over disk" her i Oslo - på Bikes and Boards.

RL1

Den sykkelen har hi-ten styre siden du var så opptatt av styrke.
Står ikke noe om at det er åpne eller lukka lager i navene, men regner med at det i alle fall er åpne i fornavet (åpne er dårlig, lukka er bra).
Skjønner ikke helt hvorfor du vil kjøpe der i steden for på bmxelement altså.

Ellers så ligger denne ute til salgs da:
http://www.bmx.no/smf/index.php/topic,15415.0.html

Mye high-end deler. Hvis det ikke er noe galt med gaffelen eller forhjulet ville jeg heller gått for den. Bare kranken der koster 2000...
MilkshakeCo.

Morten ;D

men når du bestiller på bmxelement.no, må du montere den slev, eller får du hele sykkelen montert??

RL1

Bmxelement monterer opp alle syklene først for å sjekke alt før de demonteres igjen og sendes.
Jeg har selv aldri kjøpt en komplettsykkel, men etter hva jeg har hørt så er det ikke mye som må monteres før den er klar. Tror det er snakk om forhjulet, styre og pedaler eller noe i den duren. Dette er noe du uansett må lære deg om du skal sykle bmx for å si det sånn.
På den andre siden så ville jeg ikke stolt på den "sammenskrudde" sykkelen jeg hadde fått av en eller annen stor sportsbutikk. Lurer på hvor mange ganger jeg har sett sykler med gaffelen feil vei f.eks...
MilkshakeCo.

Morten ;D

thanks, skal opp å se på den etterpå, får ikke lov å bestille fra nettet egentlig, men skal gjøre ALT for å bevise til mora mi at bmx element er noe til å stole på :D

RL1

Om du snakker med Steinar så kan du spørre om du kan komme til Asker og hente og betale for sykkelen der. Der er litt reise, men da blir det ikke over nett i alle fall.
MilkshakeCo.

Ruggeland

Sitat fra: Morten ;D på  6 mai 2011, 10:29:41
thanks, skal opp å se på den etterpå, får ikke lov å bestille fra nettet egentlig, men skal gjøre ALT for å bevise til mora mi at bmx element er noe til å stole på :D

Jeg ville mye heller kjøpt en bmx over nett av noen som vet hva de driver med enn en bmx over disk av noen som ikke har begrep.

Gjør deg selv en tjeneste, kjøp en skikkelig bmx hos noen som vet hva som gjelder. Jeg gjetter på at du er ny i gamet, og da vil du få så uendelig mye mer moro med en skikkelig sykkel. Intersport har ikke peiling på bmx, og Haro er ikke noe spesielt godt merke lengre (det var i gamle dager). BMX Element har gode sykler, skikkelige merker, årelang erfaring med bmx og en utmerket service. Det samme kan også sies om BAB i Oslo, og her kan du også som nevnt kjøpe over disk. Et kjøp på Intersport tror jeg du vil angre på. Dette betyr selvfølgelig ikke at sykler fra Element eller BAB er vedlikeholdsfrie eller tåler alt, men de er gjevnt over bedre. Dessuten kan de gi skikkelig hjelp samt har det du trenger hvis du ødelegger noe.

Element kan også sende i oppkrav, hvis det er der skoen trykker.
Sitat fra: MCM på 26 oktober 2010, 15:19:49
Jeg tror dere trenger å putte et stetoskop opp i ræva for å lytte på deres egen drit.

Han5a

jeg kjøpte haro 300.3 for et par uker siden. jeg har null erfaring fra bmx tidligere, men har raila og hoppa litt med den nå, og den føles helt grei. bare for å ha sagt litt positivt om den ;) hehe men blir nok noe mer fancy på meg etterhvert som jeg blir bedre..

headbang

jeg fikk heller ikke lov til og kjøpe fra nettet ,men så sa jeg til pappa...bare ring til bmxelement hvis du er i tvil på det jeg gjør så gjorde han det og nå har jeg en Kink kicker 18tt fra bmxelement.no...finn på mange geniale og smarte argumenter for og overbevise at det er bra og så etter en ukes tid fær du sikkert bestilt

ikke kjøp haro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!etter min erfaring så er haro helt elendigt...
Bmx<3

dAll

haro er elending... En kompis av meg kjøpte haro å den ble øderlagt i kranklagerene, og hjul lagerene med en gang.... En Haro kan til nød virke som framkomstmiddel, men vil faktisk tørre å påstå at en Haro ikke føles som en BMX nå du sykler på den... uannsett modell greier jeg ikke å like haro.... kjøp på bikes and Boards eller BMxelement.no vil anbefale bmxelement.no Bikes and boards folka er noen luringer!

mr.nismo

Haro 300.3 ser ganske bra ut, men er litt tung for prisen
Laurel

Han5a

har foreløpig bare en negativ ting å si om min haro 300, det virker som om det er et lager i navet i framhjulet som er voldtatt etter relativt kort tid.

espen m

Sitat fra: Han5a på 19 juli 2011, 23:04:27
har foreløpig bare en negativ ting å si om min haro 300, det virker som om det er et lager i navet i framhjulet som er voldtatt etter relativt kort tid.
det ser med mange sykler! min og som jeg kjøpte fra ellement! det du må gjøre er å bytte nav, til et med bolter! det e bra greier det!
som odyssey vandero 2: http://www.bmxelement.no/index.php?action=prodinfo&prod=1804
det anbefales! ;)
sykler, spiser og sover