Hovedmeny

ROTTE

Startet av espen m, 26 januar 2011, 15:40:19

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Espen

Sitat fra: Gerber på 27 januar 2011, 06:30:44
Er det du som eier huset du bor i?

han er sånn 10 år..
Sitat fra: tønna på  6 juli 2010, 00:15:38
ps.ønsker ikke noen lang diskuskjon med eirik s.

SkedsmoSimen

good observ. men jeg foreslår å brenne ned huset, eller bare veggen da, du velger. eller kanskje ta opp øksa fra skuffen

Gerber

Sitat fra: Espen på 28 januar 2011, 00:02:29
Sitat fra: Gerber på 27 januar 2011, 06:30:44
Er det du som eier huset du bor i?

han er sånn 10 år..

Hva vet jeg? Det er huseiers ansvar å fikse den slags.

guggi

Sitat fra: espen m på  7 februar 2011, 15:21:30
Sitat fra: Gerber på 27 januar 2011, 06:30:44
Er det du som eier huset du bor i?
for å si det sånn du, jeg er 13!!

må da skjønn du å at mor di eller far din tar sæ av derre råtta/rotta. skjønne da vel ber dæm å..ellers e forslage t simen cat perfekt om du like å ta ting i dine egne hænder
 Ikke skriv dialekt!
life is better when you`re tan <3

espen m

jaja! men de har sotte ut felle men den virker ikke! jeg tror det er maten som ikke virker så det var det jeg spurte om i toppicken!!!
sykler, spiser og sover

guggi

Sitat fra: espen m på  7 februar 2011, 15:30:47
jaja! men de har sotte ut felle men den virker ikke! jeg tror det er maten som ikke virker så det var det jeg spurte om i toppicken!!!

TRU DU IKKE AT DEN SPISER RÅTTEGIFT DA ? KANSKJE DEN GNAGEREN DØR OGSÅ,TING ER IKKE SÅ VANSKELIG,ER DET VELL
life is better when you`re tan <3

TønsbergMag

du gjør dette for og få flere innlegg eller stjerner sånn som du gjorde i bilder/video og komenterte vær eneste video nedover hele siden, eller hva?
sprutnic

espen m

sykler, spiser og sover

Bergen Trym

Sitat fra: tønsberg mag på  7 februar 2011, 15:36:41
du gjør dette for og få flere innlegg eller stjerner sånn som du gjorde i bilder/video og komenterte vær eneste video nedover hele siden, eller hva?
eg e så lei av at folk bare sitter og hater på ting
Bergen

eirik s

SitatTRU DU IKKE AT DEN SPISER RÅTTEGIFT DA ? KANSKJE DEN GNAGEREN DØR OGSÅ,TING ER IKKE SÅ VANSKELIG,ER DET VELL
Sitat... og så har man plutselig en død rotte i veggen som ikke lukter vondt i det hele tatt...
Sitatdød rotte i veggen=IKKE bra!!!