Energy Drink

Startet av Ch, 29 januar 2011, 17:14:55

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

MCM

Hvis du reiser deg fort opp fra sofaen  får du og et rush
Come forth, Lazarus! And he came fifth and lost the job.

oskar

jeg våkna i natt vettu, sånn i fem seks tiden, det er ikke nattan men tidlig på morran egentlig men jeg hadde så jævlig vondt i magen vettu, og jeg satt oppe til tre på nattan og så på rescue me så klokka fem var litt tidlig for meg så våknet jeg vettu og bare satt meg opp og hadde jævlig vondt og svetta også hev jeg meg rundt i fosterstilling og hadde dritvondt og satt meg opp på kne og kjente at det pressa som faen i magen og alt var jævlig vondt også ga det seg litt og så sovnet jeg også når klokka ble sånn rundt sju kanskje så våknet jeg igjen fordi dattera mi skulle opp også hentet jeg ho også sto kona opp med ho mens jeg hev meg rundt i senga igjen og hadde jævlig vondt og sånt da men så sovna jeg igjen da men jeg fikk ikke sove så lenge for jeg våknet kanskje en halvtime senere og rulla rundt i tidligere nevnte fosterstilling også kjente jeg at jeg måtte på do også gikk jeg ut på do og tissa med rompa.

Åge har fingra Shaun White i Wigwam

TønsbergBendik

Er det veldig kult å drikke monster? Eller skal du bruke det på likt nivå som dem de sponser?
Hvorfor betale 1000kr for sukker og koffein? istedenfor å få like mye koffein i kaffe for 50 lappen..

Ruggeland

Hahahaha! Så ufattelig pinlig dette var.
Sitat fra: MCM på 26 oktober 2010, 15:19:49
Jeg tror dere trenger å putte et stetoskop opp i ræva for å lytte på deres egen drit.

H_Hansen

Sånn rent innleggmessig var det mye rart her utenom Oskars lektyre som var flott. Les det drit fort og det vil erstatte kofeininnholdet til hvilken som helst energidrikk

Ch

._. jeg er en samler
custom wtp

Rune


Ch

altså jeg samler på energy drink bokser , Jeg drikker ikke energy drikk bare fordi jeg vil få i meg koffein, drikker kaffe daglig og energi drikk er noe som jeg ikke drikker veldig ofte.
custom wtp

Gerber


CrazyB00st1

Sitat fra: oskar på 30 januar 2011, 21:13:41
jeg våkna i natt vettu, sånn i fem seks tiden, det er ikke nattan men tidlig på morran egentlig men jeg hadde så jævlig vondt i magen vettu, og jeg satt oppe til tre på nattan og så på rescue me så klokka fem var litt tidlig for meg så våknet jeg vettu og bare satt meg opp og hadde jævlig vondt og svetta også hev jeg meg rundt i fosterstilling og hadde dritvondt og satt meg opp på kne og kjente at det pressa som faen i magen og alt var jævlig vondt også ga det seg litt og så sovnet jeg også når klokka ble sånn rundt sju kanskje så våknet jeg igjen fordi dattera mi skulle opp også hentet jeg ho også sto kona opp med ho mens jeg hev meg rundt i senga igjen og hadde jævlig vondt og sånt da men så sovna jeg igjen da men jeg fikk ikke sove så lenge for jeg våknet kanskje en halvtime senere og rulla rundt i tidligere nevnte fosterstilling også kjente jeg at jeg måtte på do også gikk jeg ut på do og tissa med rompa.


ka i faen???

maddafakkin

halla ch! jeg har faktisk noen bokser i kjelleren etter jeg var i tyskiland medf pappa.
har oxo noen røykpakker hvis noen er keen.
65,-
LM røyk;)
Det er ikke jeg som kommer med dritt, Jeg bare påpeker det
PS: du er negern min

MCM

Come forth, Lazarus! And he came fifth and lost the job.

Dapp

Du er en samler av energy bokser? Hvorfor i alle dager kjøper du da energy drikk for 1000 kroner? Man pleier vel normalt og ha 1 av vært eksemplar bare? for håper virkelig ikke du vil bruke 1000 kr på 1 energy boks

TK

Når jeg kom hjem fra jobb en gang brukte jeg 400 kroner på et brett med halvlitere redbull.
Så gikk jeg ut av butikken og husket at, faen, jeg skulle ha 2 burn bokser

Dapp

Sitat fra: TK på 19 mars 2011, 03:19:03
Når jeg kom hjem fra jobb en gang brukte jeg 400 kroner på et brett med halvlitere redbull.
Så gikk jeg ut av butikken og husket at, faen, jeg skulle ha 2 burn bokser

så drakk du all redbullen og fikk krefter nok til å gå inn i butikken og kjøpe de