Hovedmeny

Beste lakk

Startet av Ch, 28 februar 2011, 18:39:22

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Ch

Hei ;) Jeg lurer på hvordan lakk som er best utav merker. Eneste lakk merkene jeg har hørt om er : quic,biltema,crc,Wurth men finnes det noe som er bedre? tenkte å lakke styre mitt ;)
custom wtp

Johan

Det finnes mange tråder om lakkering fra før av. Så søk litt rundt.
HMLVK BMX Crew

Logitech


warland

Presto! (Bil lakk) har hørt mye bra om det ;)
"BMX is changing my perspective of the way i look at life" Sykkelen min

TønsbergMag

bare sånn att du vet det så har ikke biltema egen lakk, men kjøpt lakk av frx crc og satt navnet sitt på denn. det samme med de såkalte "biltema" bmx'ene som egentlig er yosmite..
sprutnic

Gerber

Er det CRC som lager biltema's lakk? Det skulle jeg gjerne tenke meg å se dokumentasjon på!

Før var ikke biltema-bmxene rebrandet heller. De hette yosemite og var helt like.

Ch

Tror ikke det, Biltemas lakk er noe dritt!, alle som har prøvd biltema sin lakk et hva jeg mener.    clas ohlson selger crc men har ikke prøvd den ut enda :P, Men når alt kommer til alt så IKKE kjøp biltemas lakk, med mindre du skal lakke snøen.
custom wtp

TønsbergMag

Sitat fra: Gerber på 12 mars 2011, 22:33:52
Er det CRC som lager biltema's lakk? Det skulle jeg gjerne tenke meg å se dokumentasjon på!

Før var ikke biltema-bmxene rebrandet heller. De hette yosemite og var helt like.
CRC var ett exempel.

"Da Sten Åke(mannen bak biltema) studerte prissettingen på andre produkter, fant han ut at det ofte var mange mellomledd mellom produsent og forbruker. Mange brukte mye penger for å bygge opp varemerker slik at de kunne gi sine produkter eksklusivitet, som egentlig ikke hadde noe med kvaliteten på selve produktet å gjøre. Mange varemerkeinnehavere hadde ingen egne fabrikker, men kjøpte av underleverandører på verdensmarkedet"

så biltema har bygd opp ett rykte som billig og setter derfor merkelappen sin på produkter som konkurententen selger for dobbelt så mye og samtidig har samme levrandør.
sprutnic