uber gammelt! mat hoffman vert

Startet av jonbnbmx, 29 april 2009, 11:43:34

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

jonbnbmx

http://www.youtube.com/watch?v=IBF1rJAeNtA&hl=no

detter er ganske gammelt men vert legenden mat hoffman er bare helt rå selv den dag i dag  mat hoffman = bmx for shure!
ikke den beste filmen men jeg får skikelig lyst til og sykle når jeg ser dette det er rett og slett helt sykt. ser ut som han levde livet  :) :) :) så sitt tilbake og nyt guden som ble første man til og ta ting som flair og flip to fakie i vert(i følge wikipedia) :D

eirik s

Det der er jo bare traileren til en av de mest legendariske BMX-filmene ever, Head First fra 1991. Vi kjøpte den på VM i Aalborg det året og så den samme kvelden på internatskolen vi bodde på. Mind. Blown.

Den følelsen der kan ikke sammenlignes med noen video i dag, fordi det var så jævla langt foran alt mulig annet man hadde sett før. Store proffnavn som Jamie Bestwick og Simon Tabron gikk bare og rista på huet dagen etter...
Den første flairen er forresten med i klippet der, i tillegg til den aller aller første handrail grinden ever på en sykkel...

jonbnbmx

hehe vet at det bare er traileren :)  glemte og si det        var den handrailen den første ever!? :D       

og har du vert i vm?  vordan gikk det da? :D 
mat hoffman virker så spessiel så jævlig skilla og virker som han va han gjør   slev om noen av trikseene er litt ute av kontrol noen ganger :)

jonbnbmx

virker som han vet hva han gjør mener jeg**  skrev feil igjenn! xD

eirik s

Sitatvar den handrailen den første ever!?
Så vidt jeg vet, ja. Garantert den første som ble filmet, i hvert fall.

Sitatog har du vert i vm?  vordan gikk det da?
Har vært i VM 3 ganger. 1991, 1996 og 200. Deltok i '91 og '96 men kom ikke videre fra kvaliken, så ingen plasseringer. Sykla ræva begge gangene...

:-Petter

Sitat fra: eirik s på 29 april 2009, 16:27:05
Sitatvar den handrailen den første ever!?
Så vidt jeg vet, ja. Garantert den første som ble filmet, i hvert fall.

Sitatog har du vert i vm?  vordan gikk det da?
Har vært i VM 3 ganger. 1991, 1996 og 200. Deltok i '91 og '96 men kom ikke videre fra kvaliken, så ingen plasseringer. Sykla ræva begge gangene...
¨
Forundrer meg ikke :) hahahaha

eirik s

Jeg var forresten også tilstede ved Slaget ved Stiklestad...

Grevlingen

Du mener vel slaget i testiklestad?

Anyway, veit du om noen som har tilgang på hele filmen Eirik? Hadde vært fett å sett hele...
ok dudes... lets walk this sucker! -RAD

eirik s

Jeg har den på VHS. Jeg leker med tanken om å legge over alle de gamle greiene mine på DVD, men det er et ganske solid prosjekt, så...

ekstrøm

Sitat fra: hate bmx på  4 februar 2009, 15:14:56Tror det var en fagperson på biltema som sa det....

eirik s


jonbnbmx

hele greia er på video google  bare søk mat hoffman head first

Sykkelgutten