Musikktråden!

Startet av Rune, 11 mars 2007, 17:35:38

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

MariuS B.

Sitat fra: Simen F på 12 mars 2007, 00:19:52
Jeg syns kanjse de er litt bra de første 3 gangene jeg høre de, men etter jeg har hørt dem hundretusen ganger på mtv osv så blir sangene bare veldig iriterende.
Da ser du for mye på mtv da vettu :P

Hjermahgerd

Justin Timberlake er veldig, veldig flink til å gjøre det han gjør
Men det er ikke akkurat min greie
No cake for the impurity
Blogg

2rd

leit det, Rune, bare du og Hege som liker han... :P

Rune

Leit? Sorry as, men jeg bryr meg egentlig ikke hva folk mener om musikksmaken min.

OleA

Jeg synes da også at Justin har kule sanger, det burde da ha kommet klart frem i posten min.
Ingen her inne kan nekte på at han er dyktig, for det er han.
K-town / Granli knights

eirik s

Hvis man skulle ramse opp alle de som er dyktige i noe, men som jeg allikevel driter langt i, kunne vi sittet her en stund...

cc

Sitat fra: eirik s på 13 mars 2007, 16:43:17
Hvis man skulle ramse opp alle de som er dyktige i noe, men som jeg allikevel driter langt i, kunne vi sittet her en stund...
Travis Pastrana? hoho.

Scurra

Sitat fra: Rune på 13 mars 2007, 15:07:50
Leit? Sorry as, men jeg bryr meg egentlig ikke hva folk mener om musikksmaken min.
Hvorfor er det så viktig å dele den i en egen tråd på et forum om bmx da?
...fikk forresten nettopp med meg at hele hiphop.no for litt siden ble enige om at han var flink, og så slenger du deg på bølgen. Eller var det kanskje du som starta den?
Enig med Eirik. Justin er sikkert like flink som Britney Spears og Bjørn Eidsvåg, men om man liker stilen og innholdet er vel opp til hver enkelt. Jeg finner det lite interessant uansett.

Rune

å så tøff. Jeg er ikke på hip hop dot no desverre. DFTU

Truls

Jeg er en danseløve..
EMO is fun

Rune


eirik s


Anki


SteinG

Jeg innrømmer det.
Bjørn Eidsvåg er faen meg dyktig.

Eirik.E

Sitat fra: SteinG på 16 mars 2007, 17:49:15
Jeg innrømmer det.
Bjørn Eidsvåg er faen meg dyktig.

Forunderleg