Hovedmeny

Fit inman 2

Startet av slm, 27 juli 2012, 20:20:29

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

slm

Hei  :)
Her er min første bikecheck og også min første post på forumet, så tenkte derfor jeg kan skrive litt kort om meg selv.
Jeg er 20 år, heter Stian og har egentlig alltid hatt lyst på en bmx. Og derfor har jeg snoket litt rundt her på forumet tidligere, men det er først nå at jeg har skaffet meg en egen sykkel.

Her er da min Fit Inman 2, den er helt stock så legger heller med en link til fit siden for specs enn å nevne alle delene.
http://fitbikeco.com/bikes/inman-2/



Og siden jeg er alt for glad i å oppgradere ting jeg eier, sikler jeg allerede etter nye deler. Skal selvfølgelig vente en stund før jeg kjøper noe nytt, men lurer på om noen har forslag til hva som bør byttes først på sykkelen?

Mvh Stian

Ch

Må bare si at det var en clean stock sykkel!
Alt kan jo byttes ut, men hva er det du tenkte mest på ?
custom wtp

cc

Hvis du ikke har hatt pegs enda vil du jo åpne en ny verden ved å sette på det, forbrems kan også være gøy, ev. gyro. Ellers er det vel kjekt at du bare venner deg til hva du har og på den måten forstår hva du helst vil bytte ut.

Grattis med ny hoi!

slm

Takk, måtte fjerne en del stickers for å få den fin og clean.
Pegs står på listen over hva som må kjøpes, har hørt mye bra om gsport sine plegs så kan hende jeg kjøper de. Vurderer også å skru på bremsene foran, blant annet for å ta endo.
       Også må jeg kjøpe meg nytt kjede, har allerede klart å ryke det jeg hadde .-.

Tommywhite

Sitat fra: talkmoar på 28 juli 2012, 14:33:41
Takk, måtte fjerne en del stickers for å få den fin og clean.
Pegs står på listen over hva som må kjøpes, har hørt mye bra om gsport sine plegs så kan hende jeg kjøper de. Vurderer også å skru på bremsene foran, blant annet for å ta endo.
       Også må jeg kjøpe meg nytt kjede, har allerede klart å ryke det jeg hadde .-.

Hvis du skal ha plegs, burde du gå for Butcher

Adrian KH Maurud

Sitat fra: Tommywhite på 29 juli 2012, 04:30:35
Sitat fra: talkmoar på 28 juli 2012, 14:33:41
Takk, måtte fjerne en del stickers for å få den fin og clean.
Pegs står på listen over hva som må kjøpes, har hørt mye bra om gsport sine plegs så kan hende jeg kjøper de. Vurderer også å skru på bremsene foran, blant annet for å ta endo.
       Også må jeg kjøpe meg nytt kjede, har allerede klart å ryke det jeg hadde .-.

Hvis du skal ha plegs, burde du gå for Butcher


hvorfor det? jeg har g-sport sine plegs og er storfornøyd med de  :D  skal kjøpe ett par til og lære meg og bruke 4 pegs  :P
Sleep, eat, ride, eat, ride, sleep, repeat!

Jonas

Sitat fra: Adrian KH Maurud på 29 juli 2012, 14:02:48
hvorfor det? jeg har g-sport sine plegs og er storfornøyd med de  :D  skal kjøpe ett par til og lære meg og bruke 4 pegs  :P
Fordi du er en liten kid på 50 kilo fungerer plegs for deg. Godt voksne personer som streeter legger litt mer belastning på pegsa, og derfor brukes plegs helst kun til park, da heller ikke noe Mark-Webb-greier.

fredrik69

Jeg kjører pegs :) Er vel mer grove rails her!
Har plegs liggende i garasjen da!

T-jey


slm

Sitat fra: T-jey på 30 juli 2012, 13:54:03
clean ride!
Takk :)

Hmm, må nesten revurdere om jeg skal ha pegs eller plegs. Har ikke tenkt for mye over hvilke overflater de skal brukes på. Og det er jo greit å ta med i betraktningen.
     Får uansett ikke brukt sykkelen på en liten stund, med mindre jeg får den sendt i posten... Har en liten periode med hektisk arbeid oppe i Troms før jeg skal hjem til Trøndelag igjen .-.

Stian

fredrik69

Kjøp butcher pegs da!Den følger det med en plasthylse på!
hvis du skal kjøre plegs ta den på hvis pegs ta den av.

slm

Sitat fra: Freddyteddy på 30 juli 2012, 18:31:11
Kjøp butcher pegs da!Den følger det med en plasthylse på!
hvis du skal kjøre plegs ta den på hvis pegs ta den av.
Hørtes ikke så dumt ut det, får vel ta de opp til vurdering de også. Er også ganske keen på å kjøpe Tree sine pegs, mye fordi jeg uten helt å vite grunnen liker Tree.