Kule spots i Danmark?

Startet av Tommywhite, 5 februar 2014, 03:02:34

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Tommywhite

Skal dra på en liten Roadtrip i juni engang med noen kompiser, skal først til ålborg i Danmark deretter skal vi til København.


Vet det er skateparker og streetspots i både København og ålborg, men er det noen andre steder som er verdt å kjøre innom?  :P 8)

* aka mads

Ålborg har en kul innendørspark og noe god street såvidt jeg kan huske, var vell en litt sliten, men stor utendørs park der også (jeg var der sist i 2007).
Kjøbenhavn er også knallbra, felletparken er stedet dere må dra, der møter dere masse bmxere, så drar dere rundt med de lokale. Husker det var en dansk spotguide som het behind bars eller no sånt... Se om det fortsatt er trails i Kristiania
En vis mann sa en gang: Man ved man ere Haard til Kiernen naar man Røger Post-Mortem!

Tommywhite

Sitat fra: * aka mads på  7 februar 2014, 22:18:07
Ålborg har en kul innendørspark og noe god street såvidt jeg kan huske, var vell en litt sliten, men stor utendørs park der også (jeg var der sist i 2007).
Kjøbenhavn er også knallbra, felletparken er stedet dere må dra, der møter dere masse bmxere, så drar dere rundt med de lokale. Husker det var en dansk spotguide som het behind bars eller no sånt... Se om det fortsatt er trails i Kristiania

København og ålborg it is!
Takk for svar!