Ny forside på bmx.no

Startet av Rune, 8 februar 2010, 08:42:29

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Rune

Om det var en ny forside på bmx.no med nyheter, linker til de beste norske og internasjonale webvideoer og info om oppkommende ting. Ville du ha sjekket forsiden siden jevnlig, eller ville du bare ha ventet på diskusjonen på forumet?

ville du som tar bilder eller filmer ville ha lagt mer arbeid i filmene/bildene dine om det kom på en norsk bmx side?

Espen

tcu norwegian edition liksom?
Sitat fra: tønna på  6 juli 2010, 00:15:38
ps.ønsker ikke noen lang diskuskjon med eirik s.

Rune

Jeg tenkte litt at ikke alt ble postet, men det beste. Se på det som en måte vi kan vise fram bmx i norge til nye og andre som søker på bmx i norge på nett. Noe ala tacky.no

TønsbergBendik

Mener du som f. eks. på pinkbike? hvor det kommer opp dagens video osv.?

Damir

Syns det høres ut som en ganske bra ide. Jeg hadde sjekket en slik side jevnlig.
- Do what you like,
  and you will like what you did.      Stefan Lantschner

TønsbergBendik

Det er jo egentlig en genial ide, for å holde de som ikke gidder å sjekke alt oppdaterte.
Man kan jo f. eks. poste viktige hendelser og ting der.
Props!

H_Hansen

Som på tacky, så har de noe som heter "fredagsbrus". Den som kommer opp med ukas beste skate-edit vinner to kasser med brus. Om Bmx.no kunne fått til noe lignende, så hadde det vært kult.

Norsk BMX miljø vokser for tiden, så en slik side ville vært passende. Håper det bli gjennomført og at det blir en suksess.

Om det eventuelt trengslitt donasjon til, så er sikkert mange her villige til å spytte inn noen kroner.

Espen

hadde vært sykt fett om vi kunne hatt sånn uken norske web video. jeg er sikker på at mange hadde begynt å filme mer hvis det hadde blitt noe av
Sitat fra: tønna på  6 juli 2010, 00:15:38
ps.ønsker ikke noen lang diskuskjon med eirik s.

TønsbergBendik

Sitat fra: H_Hansen på  8 februar 2010, 12:35:37
Som på tacky, så har de noe som heter "fredagsbrus". Den som kommer opp med ukas beste skate-edit vinner to kasser med brus. Om Bmx.no kunne fått til noe lignende, så hadde det vært kult.

Norsk BMX miljø vokser for tiden, så en slik side ville vært passende. Håper det bli gjennomført og at det blir en suksess.

Om det eventuelt trengslitt donasjon til, så er sikkert mange her villige til å spytte inn noen kroner.
Hadde vært fett vis alle hadde donert litt, skal ikke mye til for at det blir samlet inn mye da.

Gerber

det er ingen problem å donere. Gjør det idag, om dere vil!
Det er link øverst i den blå bar'en, og hvis du ikke finner den, så mekker jeg en knapp her:



Når du er kommet inn på den sida, følger du det som står der.

Rune

Som jeg hintet til, så må det være en viss standard på det som legges ut. En million feebles er ikke bra nok til forsiden. Det må være en side som viser bmx i norge fra sitt beste for nygjerrige, foreldre, nybegynnere og oss. Om dette kunne gått så ser jeg for meg at den norske delen av bilde/video forumet kunne forsvinne og kids legger ut nybegynner videoene der.
Kanskje noen av dere kunne begynt å lage intervjuer og andre ting i video form?

TønsbergBendik

Sitat fra: Rune på  8 februar 2010, 13:16:45
Som jeg hintet til, så må det være en viss standard på det som legges ut. En million feebles er ikke bra nok til forsiden. Det må være en side som viser bmx i norge fra sitt beste for nygjerrige, foreldre, nybegynnere og oss. Om dette kunne gått så ser jeg for meg at den norske delen av bilde/video forumet kunne forsvinne og kids legger ut nybegynner videoene der.
Kanskje noen av dere kunne begynt å lage intervjuer og andre ting i video form?
Litt som digbmx sine interjuver av bmxere og sånt da?

Ruggeland

En redaksjonell forside hadde vært fint. Jeg ville ikke gjort det så veldig avansert med dagens video og fredagsbrus og sånn, men mer at noen "silte" forumet, og postet de beste bildene og videoene i ordnede former på forsiden. Mer som en blogg egentlig. Hadde jeg (hypotetisk sett) laget en film eller tatt noen bilder hadde ikke jeg hatt noe imot at det kom på forsiden, snarere tvert imot.

Go for it.
Sitat fra: MCM på 26 oktober 2010, 15:19:49
Jeg tror dere trenger å putte et stetoskop opp i ræva for å lytte på deres egen drit.

JT

Dette er jo en god ide. Men blir vel litt smør på flesk vis man bare skal ta ting ifra forumet å klaske det på forsiden.
Istede for å sile forumet for ting å sette på forsiden så burde folk engasjere seg å finne på ting de kan gjøre for forsiden.

Her er det jo bare for folk å sette i gang å lage intervjuer, ta bilder , lage filmer osv.
så kan det sendes til cc eller noen andre som kan vurdere om det skal ut på forsiden.
Jeg er ikke så interesert i å lese det samme på forsiden og på forumet.

Var det ikke anki som hadde et intervju konsept på element bloggen for en tid tilbake ?
Det var ihvertfall finfin lesing, og det vil ihvertfall jeg ha mer av.
Erling vil åxå ha lystgass.

bab

Ideen er konge. Vi har mye foreldre innom som ikke vet hva bmx går ut på. Vi viser dem bilder av grinds i wtp-katalogen, og forklarer at han hopper derfra, lander på de ståldingsene der og sklir bort før han hopper ned. Vi sender også mange til bmx.no, men det er selvfølgelig vanskelig å vite hvor man skal begynne her på forumet. En forside ønsker flere velkommen, enn sånn det er nå.

En ide (vet ikke om det er lett eller stress programmeringsmessig) er å ha en slags "liker"- knapp ala Facebook, så de trådene som blir best "likt" og har mange svar automatisk kommer på forsiden. Mindre jobb for admins.
WeThePeople Norge         Bab.no BMX Webshop          Tråden vår