DCMBR.FXD.FLW

Startet av Don Runo, 14 november 2010, 21:02:19

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Don Runo

Wethepeople Norge      Truls Lier for 2 timer siden: vi må bli flinkere å bruke bmx.no

krølle

du må ikke sykle så fort  ::)

TønsbergBendik

DIGGET NÅR DU SYKLET FORBI DE PÅ RACER-SYKKEL!

krølle

Sitat fra: TønsbergBendik på 14 november 2010, 21:39:47
DIGGET NÅR DU SYKLET FORBI DE PÅ RACER-SYKKEL!
ja det var spenningstoppen :P helt klart :D

Don Runo

Her var det desidert trangest, selvom man ikke får med seg fyren til venstre på filmen.

Wethepeople Norge      Truls Lier for 2 timer siden: vi må bli flinkere å bruke bmx.no

Ruggeland

Kopierer meg selv fra fech:
Klippene når hun jenta må hoppe unna (fotbølle btw) og når du flekker de tullingene i spandex var HELT suverene! Stor like fra meg. Jeg ville hatt Anki foran på flere av klippene, samt muligens kuttet ut lyden unntatt der det skjer noe spesielt. Blir stort sett bare blås uansett, men det høres jo ut som om det går fort da. Skulle egentlig hatt en vindhette på micen.

Dette kunne man gjort med bmx også forresten, By-blasting på bmx.
Sitat fra: MCM på 26 oktober 2010, 15:19:49
Jeg tror dere trenger å putte et stetoskop opp i ræva for å lytte på deres egen drit.

Håkon

Jævlig bra, Rune! Digget det.
Tjalvæææ

Åsmund

Det så skikkelig gøy ut. Skjønner ikke hatinga på Terrengsykkel.no. Dette er fett.

Hjermahgerd

En ordentlig storbysymfoni
No cake for the impurity
Blogg

.magnus.

Morro! Fett, digger hvordan du klipper i starten med alle klippene hvor du skrur av kameraet.

Don Runo

Terrengsykkel har snudd. Nå er det mer positvit enn negativt der, så nå har jeg lagt den ut på bilforumet også
Wethepeople Norge      Truls Lier for 2 timer siden: vi må bli flinkere å bruke bmx.no

SteinG

Har du prøvd å ha kameraet litt lavere? Bare synes fartsfølelsen er litt borte i forhold til hvor fort det går. Lavere, mer vidvinkel..? Bare en tanke

Don Runo

Ser den. Jeg har sett en del filmer med kamera på brystet. Jeg synes det gir best fartsfølelse, pluss at man ser hvordan armene jobber. Kamera på hjelmen er jeg ikke så fan av, fordi hodet gjør bevegelser på tvers av farstretningen. Kameraet kunne vært nærmerer, men da blir mye av det rundt borte. Hadde vært gøy å prøve lang stang rett bakover også.  Ellers så kommer det snart en film fra Ghettofarm hvor jeg har kamera under setet og tar barspin. Det ble friskt.

Her er chestcam. Kameraet tilter riktig i forhold til doseringer, og armene til kjøreren viser tydelig hvordan sykkelen ligger i terrenget.

http://vimeo.com/6774437
Wethepeople Norge      Truls Lier for 2 timer siden: vi må bli flinkere å bruke bmx.no

Don Runo

Hadde også vært gøy å prøve stang som går rett opp og til siden, så høyt at kameraet fysisk flyr over biler man passererer
Wethepeople Norge      Truls Lier for 2 timer siden: vi må bli flinkere å bruke bmx.no

oskar

Hva med i en ballong i ett langt snøre etter? Da ville svingene og sånt blitt supersmud. Pluss at du kan sykle på brostein og vi vil tro at vi sitter foran google ørfh og ser på.
Eller stang rett opp med kamera rett ned for sånn original Gta?
Åge har fingra Shaun White i Wigwam