Hovedmeny

GSF!

Startet av :-Petter, 2 april 2009, 16:33:52

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

:-Petter

Ja, da har endelig været begynt å bli bra igjen :)

Meeen, det er ekstremt mye snø nede i bowlen på gsf nå, iallefall sist jeg så etter for et par dager siden. Så er det noen som orker å ta spaden fatt og grave vekk en god del, og få en tjuvstart på sesongen?

Grunnen til at det tar så lang tid å vente på at snøen skal smelte av seg selv, tror jeg har noe med at det ligger mye blader under selve snøen og "tetter" avløpene der litt...

Vil bare sjekke stemninga for det altså, uansett så oppfordrer jeg alle til å joine en eventuell dugnad hvis/når det kommer utover våren også ;)


KolbotnMææg

blir lett med jeg :)
Magnus Neergaard

Scott

Høres bra ut .. om vi gjørdette tror jeg det blir enklere for oss å komme overens med skaterne for da viser vi at vi også er en del av å hjelpe til med oslo's eneste spots vi har igjen. når skal vi eventuelt starte ??

cc

Sms meg om det blir noe, Petter. Kommer oppom om det passer.

Grevlingen

Si i fra når dere har tenkt å sette i gang så er jeg sikkert med.
ok dudes... lets walk this sucker! -RAD

Ruggeland

Jeg er med hvis jeg kan.
Sitat fra: MCM på 26 oktober 2010, 15:19:49
Jeg tror dere trenger å putte et stetoskop opp i ræva for å lytte på deres egen drit.

:-Petter

Hehe, flott flott. Da har vi en liten gjeng da :)
Nå er det jo påske, og alle skal vel bort på en eller annen måte...?
Så vi får prøve å ta det rett etter det tenker jeg ;)

Saurus

Var der igår.. fult av snø, digg spray lukt, not..

er kanskje med, har mye å gjøre.
Sitat fra: eirik s på 26 september 2007, 21:24:59Det bør bare være et problem hvis man har veldig store føtter eller står veldig rart på pedalene...

Saurus

Grave--- Grave--- Grave

gravde hele dagen på GSF

fortsatt fult av vann, men vi har klart å få ut hundrevis av liter idag..

om folk gidder å hjelper med å grave så er vi vel ferdig på onsdag. - Lett
Sitat fra: eirik s på 26 september 2007, 21:24:59Det bør bare være et problem hvis man har veldig store føtter eller står veldig rart på pedalene...

Scott

skal folka grave på gsf i dag ?? jeg har lyst å fly gjennom bowlen :P

:-Petter

Okei, nå er jeg (og sikkert flere andre) hjemme igjen. Skal vi bare prøve å dra i gang en dugnad nå til helgen?

Eller er det noen som er hypp på å gjøre noe i ukedagene også? Jeg ser helst at dette blir organisert på egenhånd i så fall.

cc

Dugnad, der man gjør hva, soler seg? Alt er tørt og kjøreklart, hadde en times session der i går. De ivrigste skaterne har feid og stått på, jeg fikk feid litt i går, men ellers er det ikke noe spes mer igjen å gjøre der.

:-Petter

Oioi, det var jeg ikke klar over. Nice. Hm, synd jeg ikke var hjemme i påsken da, tenkte jo å bidra litt for en gangs skyld. Hehe.