BMX'er søkes til åpningsshow 18.juni

Startet av Anette, 9 juni 2008, 15:27:44

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Anette

Jeg søker navn og nummer til gode/proffe BMX'ere som kan holde oppvisning på Konnerud i Drammen under åpningen av et nærmiljøanlegg Drammen kommune har bygget. Jeg planlegger innholdet, men kjenner ikke BMXmiljøet. Kan noen hjelpe meg?
Anette

Nicolas

Sitat fra: Anette på  9 juni 2008, 15:27:44
Jeg søker navn og nummer til gode/proffe BMX'ere som kan holde oppvisning på Konnerud i Drammen under åpningen av et nærmiljøanlegg Drammen kommune har bygget. Jeg planlegger innholdet, men kjenner ikke BMXmiljøet. Kan noen hjelpe meg?
Anette

93215425

Bedre enn ingenting :-\
Natta                                                                      God Morgen                                                                                                             Sykle?                                         Ja!

eirik s

Jeg tror kanskje det hadde hjupet med litt mer info.
Nøyaktig hva er det dere er ute etter/forventer (har opplevd maaange ganger at "utenforstående" ikke helt har skjønt hva BMX er, og har helt snåle forventninger)?
Tre viktige ting:
-Hva slags sted skal det sykles på?
-Er det stor plass?
-Finnes det ramper eller andre ting å sykle på?

"Nærmiljøannlegg" kan bety såmangt. Hjemmeside?
Får man betalt eller annen form for kompensasjon?
Er det snakk om korte demoer ved spesifikke tider eller trengs det bare folk til å sykle jevnt over hele dagen/arrangementet?
Forventes det et gjennomført show (koreografi, speaker osv)?

Osv osv osv.

Espen92

ååååååh. Eirik. du skremte damen vekk :-[

Jon

Eller så tenkte hun, det enkle er ofte det beste, og ringte til Nicolas...

v e g a r d

Sitat fra: JonBergen på 15 juni 2008, 13:22:58
Eller så tenkte hun, det enkle er ofte det beste, og ringte til Nicolas...

hahahahahha

Nicolas

Sitat fra: v e g a r d på 15 juni 2008, 13:27:31
Sitat fra: JonBergen på 15 juni 2008, 13:22:58
Eller så tenkte hun, det enkle er ofte det beste, og ringte til Nicolas...

hahahahahha

Ingen har ringt meg :'(

Hahahaha :)
Natta                                                                      God Morgen                                                                                                             Sykle?                                         Ja!