Magnus Nordstrand lettere traumatisert etter skytedrama i Oslo!

Startet av MagnusTS, 21 mai 2011, 15:27:12

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.


eirik s

Kanskje noen hadde gått skikkelig lei av GSF-Bjørn (daglig leder på Jean TV)?

*Bank i bordet*

.magnus.

Sitat fra: eirik s på 21 mai 2011, 16:34:34
Kanskje noen hadde gått skikkelig lei av GSF-Bjørn (daglig leder på Jean TV)?

*Bank i bordet*

Bjørn slutta der for leeeeenge siden. Tror han fikk sparken.

eirik s


Ruggeland

Jeg skjønte ikke så mye av noe her egentlig. Var du der Magnus? Jeg kan uansett anbefale Minecraft til alle som har uendelig med fritid og ingen eksamen i nærheten. Eller med andre ord, akkurat den posisjonen jeg ikke er i...
Sitat fra: MCM på 26 oktober 2010, 15:19:49
Jeg tror dere trenger å putte et stetoskop opp i ræva for å lytte på deres egen drit.


MagnusTS

Sitat fra: Ruggeland på 21 mai 2011, 18:58:10
Jeg kan uansett anbefale Minecraft til alle som har uendelig med fritid og ingen eksamen i nærheten. Eller med andre ord, akkurat den posisjonen jeg ikke er i...

Var den ment til meg? Den traff ekstremt bra i hvert fall... haha!

H_Hansen

Sitat fra: Ruggeland på 21 mai 2011, 18:58:10
Jeg kan uansett anbefale Minecraft til alle som har uendelig med fritid og ingen eksamen i nærheten. Eller med andre ord, akkurat den posisjonen jeg ikke er i...

tenkte jeg skulle lage en sånn " hei jeg heter "navn" og jeg er avhengig av minecraft" tråd her en gang.

Tjalve

Sitat fra: H_Hansen på 21 mai 2011, 21:55:57
Sitat fra: Ruggeland på 21 mai 2011, 18:58:10
Jeg kan uansett anbefale Minecraft til alle som har uendelig med fritid og ingen eksamen i nærheten. Eller med andre ord, akkurat den posisjonen jeg ikke er i...

tenkte jeg skulle lage en sånn " hei jeg heter "navn" og jeg er avhengig av minecraft" tråd her en gang.

word! gjerne en vri av anonyme alkoholikere, så kan alle møtes en gang i året i forsamlinger og fortelle hvor lenge vi har vært nyktern fra minecraft osv.
box fresh