Hovedmeny

Ryan Dunn

Startet av eirik s, 21 juni 2011, 17:46:19

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

eirik s

De fleste har vel fått med seg Jackass-Dunn døde i en bilulykke i går, men her er en liten BMX-relatert greie fra Derek Adams (Little Devil, Orchid). Weird. Jeg visste ikke at Dunn var med i Criminal Mischief...
http://www.orchidfootwear.com/news/?p=5607

SK

#1
Håpet at det var en spøk men det var det visst ikke. Så Jackass 3 + Hele Criminal Mischief igår til minne om han. Ser Dunn flere ganger i bakgrunnen på mischief.
Rest in Peace..

Edit av cc: Peace, ikke Piece (selvom det kanskje stemmer i dette tilfellet :S )
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

KentOtnæs

Leste dette jeg også, kjipe greier ass.
R.I.P

Jonas


Ruggeland

Jeg skjønte ikke helt om han har part eller bare er i bakgrunnen? Jeg vet han syklet bmx, og man kunne av og til se han med f.eks S&M-tees i Jackass-sammenheng. Uansett, dette var veldig trist. Han var min favoritt i Jackass og Viva la Bam. Det er litt utrolig at ingen av dem har dødd før, men none the less. R.I.P!
Sitat fra: MCM på 26 oktober 2010, 15:19:49
Jeg tror dere trenger å putte et stetoskop opp i ræva for å lytte på deres egen drit.

SK

I introen ser du han flere ganger i bakgrunn å senere og, + han har ett "fail" klipp på slutten.
http://vimeo.com/13348138    På 07:46
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

Ruggeland

Aha! Mange takk. Er 8:10 også han? Temmelig lik hvertfall., men han er ikke så lett å kjenne igjen i lav kvalitet og uten skjegg.

Så forøvrig at politiet hevdet han hadde hatt dobbelt så høy promille som tillatt. Det er vel den første bekreftelsen på hva som har ligget i luften hele veien, nemlig fyllekjøring. Legg til en Porsche og over 200km/t så går det desverre gjerne galt. Synd.
Sitat fra: MCM på 26 oktober 2010, 15:19:49
Jeg tror dere trenger å putte et stetoskop opp i ræva for å lytte på deres egen drit.