Hovedmeny

Ny på BMX

Startet av Amund, 12 august 2014, 14:51:37

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Amund

Hei!

Har leeenge hatt lyst på BMX, men ikke handlet før nå i mai. Kjøpte en brukt Ruption Force, relativt ukjent merke etter det jeg ser på nettet. Ikke noen råflott sykkel, men god nok for meg.

Er vel nesten for gammel, 31år, men jeg storkoser meg. Fint å ha med min 4 årige sønn som alibi på den lokale skaterampa  :)

Holder til i Drangedal, Telemark. Tenkte å prøve ut skateparken på kjølnes (Porsgrunn) etterhvert, er det noen her som er innom der?

Mvh Amund

ESK

Halla,

Gratulerer med ny sykkel og nei bmx blir du aldri for gammel for :) Jeg bor i Porsgrunn og er i betong parken i ny og ne så om du skal til Porsgrunn så er det bare å sende en melding.
nr. mitt er 98690040


mvh. Even

Amund

Knall!

Da sender jeg en melding en dag. Håper jeg rekker det før snøen kommer!

Det er vel litt overvekt av skatere der? blir man kjeppjaga som bmxer?

ESK

Er en del mer skate enn bmx der ja, men vi har heldigvis ikke hatt noe problem med skaterne  :)

cc

Velkommen i gjengen, gled deg  til mye moro :) Det er reist et skilt i betongparken på Kjølnes som bl.a. sier at BMXere skal bruke pegs av plast/nylon i parken, altså vil man ikke ha noe av bruk av metallpegs. Ellers veldig fin tone mellom BMX og skate. Du kan til enhver tid få se live hva slags værforhold og hvor mange som er der ved å sjekke webcam: https://www.porsgrunn.kommune.no/Om-Porsgrunn/Webkamera-fra-Porsgrunn/

Amund

Takk, kjekt med webkamera  :)

Kjører uten peg/plegs, men da skal jeg huske på det og kjøpe plegs når jeg kommer litt høyere opp i level  8)