P-town i Nøsted 14.03.09

Startet av magge, 14 mars 2009, 20:42:30

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

magge

CC var i Porsgrunn denne uka, og vi fikk dradd med oss Mr. Flatland/PMA til nøstedhallen, neste gang kommer HeavyDuty Truls også. Yeah!

P-town represents:


PMA fant fram stasen fra gamledagers hucketider.


CC kjører på veggen, drøøøøøy wallride. Props!


Morsomt :)

Takker for en kanon sesh!
Dust yourself off and try again.

Anki


KolbotnMææg

smud å se CC sin wallride IRL ass..:P
Magnus Neergaard

Gøran

1601,Keep it Real
www.bmxelement.no

eirik s

Sitatneste gang kommer HeavyDuty Truls også.
Neste tirsdag eller lørdag? For jeg kan ikke på tirsdag, og Truls is always a treat...

Flat out vegan

Aii! Bra sesh, alle. Glemmer hver gang hvor dårlig plass det er til å flatte, og hvor glatt det er. Men moro å se, folka drar på!

Flat out vegan

Sitat fra: eirik s på 14 mars 2009, 21:00:36
Sitatneste gang kommer HeavyDuty Truls også.
Neste tirsdag eller lørdag? For jeg kan ikke på tirsdag, og Truls is always a treat...

Vet ikke når det blir, we will let you know.

stian s

fine bilder. cc eier veggen

Åsmund


MCM

Var truls han med litt langt hår(dreads?) som dro på med barspin to smith eller disaster for ganske så lenge siden?
Come forth, Lazarus! And he came fifth and lost the job.

Nicolas

Sitat fra: MCM på 15 mars 2009, 02:45:07
Var truls han med litt langt hår(dreads?) som dro på med barspin to smith eller disaster for ganske så lenge siden?

Jaaaaaaaa
Natta                                                                      God Morgen                                                                                                             Sykle?                                         Ja!

TønsbergMag

cc eier med de skjuuuke wallridsa sine
sprutnic

cc

Bildene ble bra, magge. Lattis tongue in cheek, men men. Helt ærlig, folkens; Wallride er et enkelt triks, spesielt fra bank og slake quarters.. bare prøv.

MCM: Stemmer, han var med til Nøstedhallen for noen mnd sida, og barspin 270 til smith satt jaggu enda. Heavy Duty fordi han gjør slikt på sin 19,5 kg tunge sykkel. Legger ved par bilder av Truls fra nm 2002:
Man ser jo tydelig at den er ganske heavy duty, hehe.
Siste bildet er forsøk på barspin over spine, det kunne gått bedre enn man ser det gjorde..

Flat out vegan

Må legge til at lappen på haka var under en time gammel, satt på av Bærum legevakt. Truls kjørte NM-finale med hjernerystelse og fem ferske sting på haka. Jeg savner Truls på sykkelen.

eirik s

SitatStemmer, han var med til Nøstedhallen for noen mnd sida
Hvis han ikke har vært der noen flere ganger, så er det faktisk over ett år siden, CC. Jeg har video-bevis ;)

Man kan se resultatet av det barspin-forsøket på NM-videoen fra 2002: http://www.bmx.no/videos/2002_NM%20Freestyle.wmv

SitatTruls kjørte NM-finale med hjernerystelse og fem ferske sting på haka.
Now, that was scary...