Beskjed fra Nøstedhallen, Drammen

Startet av cc, 8 desember 2010, 20:08:58

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

cc

Trond ringte og ba meg gi beskjed videre:

Nettopp blitt vedtatt nå at ved årsskiftet vil bmx/mtb miste tirsdagene på grunn av for dårlig besøk hele denne høsten. Lørdagene fortsetter som før. De valgte å beholde lørdag fremfor tirsdag fordi de fleste bmxerne som besøker Nøstedhallen kommer fra andre byer enn Drammen og har litt lengre vei å reise. Trond synes det var veldig synd å måtte ta fra oss en dag, men han kan ikke forsvare ovenfor sjefene å la 10-20 bmxere ha hallen alene mens 100+ andre ønsker komme inn (dagene med skate+inline+scooters er visst stappfullt hver gang).

Siste tirsdag for bmx blir da 28. des. 2010, mens den 21. des. er stengt pga juleferie.

Så kan jo jeg legge til: Hvis det er noen av dere som synes dette var veldig surt og ønsker prøve forhandle frem andre løsninger, så sett dere ned og tenk ut noen gode forslag som dere så tar opp med Trond på tlf 99 47 07 05. Tror ikke de leser så aktivt her at på forum det er vits i å komme med innspill i denne tråden, med mindre dere ønsker å lufte forslag med oss andre før de tas videre til hallen.

eirik s

Well that sucks, selv om jeg har forståelse for problemet. Trodde aldri jeg skulle si dette, men hvor er det blitt av alle MTB'erne? Før var det jo kø til boksjumpet, for å si det sånn...

Lørdager suger for min del, siden det er da en vanlig arbeidskar som oftest har tid til å ordne andre ting, så en Drammenstur på formiddagen er som oftest uaktuelt for min del. C'est la vie, I guess.

donkibmx

HEI. UNNSKYLD HVIS JEG BLIR LITT FOR HARD NÅ. MEN JEG SKJØNNER FAEN IKKE HVORDAN DET ER MULIG. FOLK KLAGER PÅ AT DET IKKE ER INNHALD I OSLO DET ER FAEN MEG GRUNNEN DET ER FAEN MEG IKKE FOLK SOM MØTER OPP. JEG VET FAEN IKKE HVA FOLK GJØR MED DE SITTER SIKKERT PÅ SIKKER OG RONKER PÅ YOUTUBE OG DRØMMER OM WOODWARD.  DRAMMEN HAR EN SUPER TILBUD FOR OSS. FOLK MØTER IKKE OPP DET ER FAEN MEG SKUFFENDE. DET ER HELT UTROLIG HELT UTROLIG. FY FAEN. HVA SKJER MED KIDS DET ER FAEN MEG DAGEN UNGDOM SITTER HJEMME OG RONKER OG SPILLER COD FAEN MEG HELE JÆVELA DAGEN.  FOLK ER FAEN MEG LATTE

eirik s


SverreM

Sitat fra: KONG DONKI på  8 desember 2010, 21:46:14
HEI. UNNSKYLD HVIS JEG BLIR LITT FOR HARD NÅ. MEN JEG SKJØNNER FAEN IKKE HVORDAN DET ER MULIG. FOLK KLAGER PÅ AT DET IKKE ER INNHALD I OSLO DET ER FAEN MEG GRUNNEN DET ER FAEN MEG IKKE FOLK SOM MØTER OPP. JEG VET FAEN IKKE HVA FOLK GJØR MED DE SITTER SIKKERT PÅ SIKKER OG RONKER PÅ YOUTUBE OG DRØMMER OM WOODWARD.  DRAMMEN HAR EN SUPER TILBUD FOR OSS. FOLK MØTER IKKE OPP DET ER FAEN MEG SKUFFENDE. DET ER HELT UTROLIG HELT UTROLIG. FY FAEN. HVA SKJER MED KIDS DET ER FAEN MEG DAGEN UNGDOM SITTER HJEMME OG RONKER OG SPILLER COD FAEN MEG HELE JÆVELA DAGEN.  FOLK ER FAEN MEG LATTE
Hadde jeg vært en av ''ronkerne'' i drammen nå, hadde jeg forandret mening fortere enn kjapt.

TønsbergBendik

Lurer på det samme som Eirik egentlig, for 2 år siden var det sikkert 20mtb'ere hver gang jeg var der, mens nå er det kanskje 1 eller 2 stykker der på mtb.

oddvar

Sitat fra: TønsbergBendik på  8 desember 2010, 22:34:48
Lurer på det samme som Eirik egentlig, for 2 år siden var det sikkert 20mtb'ere hver gang jeg var der, mens nå er det kanskje 1 eller 2 stykker der på mtb.

Alle har gått over til bmx sikkert.

SK

Hadde jeg bodd ihvertfall litt nærmere enn 7 timer, hadde jeg vært der all ze taim
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

Hermann

Sitat fra: SK på  8 desember 2010, 22:41:21
Hadde jeg bodd ihvertfall litt nærmere enn 7 timer, hadde jeg vært der all ze taim

Kjøp deg bil som kan kjøre kjempefort :)

guggi

Sitat fra: Hermann på  9 desember 2010, 00:12:35
Sitat fra: SK på  8 desember 2010, 22:41:21
Hadde jeg bodd ihvertfall litt nærmere enn 7 timer, hadde jeg vært der all ze taim
get high and fly
var det sånn du mente hermann ?
life is better when you`re tan <3

Saurus

Sitat fra: TønsbergBendik på  8 desember 2010, 22:34:48
Lurer på det samme som Eirik egentlig, for 2 år siden var det sikkert 20mtb'ere hver gang jeg var der, mens nå er det kanskje 1 eller 2 stykker der på mtb.

Vel, jeg har ikke vært der på lenge, men etter at de fikset street delen og gjorde masse tull var det ikke så gøy å sykle der.. De kunne gjort det langt bedre. ble litt tight å sykle mtb i hallen når alle elementene ble lagd for skatere..

så da var det bare jumpboxen og bowlen igjen mtberne kunne kose seg med.. og der ble de kritisert for å blokkere.. 
Sitat fra: eirik s på 26 september 2007, 21:24:59Det bør bare være et problem hvis man har veldig store føtter eller står veldig rart på pedalene...

Murre

Sitat fra: eirik s på  8 desember 2010, 21:19:00
Well that sucks, selv om jeg har forståelse for problemet. Trodde aldri jeg skulle si dette, men hvor er det blitt av alle MTB'erne? Før var det jo kø til boksjumpet, for å si det sånn...

Haha.

Høster som du sår...

Ruggeland

Tilbudet har så absolutt blitt dårligere etter ombyggingen. Med lang og dyr reisevei og skikkelig kaldt vær er det ikke sikkert det er mer som skal til før folk dropper det. Jeg har vært der en del tirsdager i høst/vinter. men hadde jeg ikke hatt fast plass i BAB-ekspressen hadde jeg garantert ikke vært der halvparten engang, mest sannsynlig ikke en eneste gang utover Open Jam.

Det hele kniper altså slik jeg ser det i forholdet mellom tilbudet som tilbys og transportmuligheter. Hallen blir bygget om til det som kollektivt oppfattes som dårligere, og kun de med enkle muligheter for transport fra dør til dør er igjen. Tror jeg nærmest kan garantere at en direktebuss for 50/100kr tur retur Oslo S - Nøstedhallen hadde fått besøkstallene opp igjen ganske fort. Kanskje en ny ombygging kunne hatt samme effekten? Ingen av delene virker spesielt realistisk må sies, men jeg tror det må såpass til. Man kan ikke tvinge folk til å bruke pengene sine på noe de ikke opplever som godt nok.
Sitat fra: MCM på 26 oktober 2010, 15:19:49
Jeg tror dere trenger å putte et stetoskop opp i ræva for å lytte på deres egen drit.

SkienAron

Det blir ombygget til sommeren. Har sett tegninger. Så bra ut!

eirik s

Shit, it's all my fault, apparently...