How to bunnyhop barspin

Startet av Eliasreite, 30 september 2011, 07:33:16

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.


SK

- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

OleAndre

kult :D om noen dager slutter du med x-upen ;) hihi ^^

Eliasreite

hah ja ligger litt x-up igjen fordi når jeg lærte barspins brukte jeg piff v2 bar å de va mye enklere så er litt mer sketchy med fit highs..

Eliasreite


SK

La ikke merke til det engang jeg..
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

Eliasreite

ser det tydli på det klippe jeg tar barspin med kamera rett mot meg :)

oddvar

Need help! Jeg kan bunny bars, men vær gang jeg tar det flytter jeg venstre beine opp på krankarmen.. Noen tips?

SK

Da gjør du som meg og pincher krankarm istedetfor sete, jeg tar like gode barspins men strippa sete som med store seter, men vis jeg tar de ned trapper feks, (sånn at jeg er en liten stund i lufta) så lander jeg på krankarmene :S
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

Eliasreite

jeg hadde samme problem oddvar ! men jeg teipa fast foten og gjorde bars ettpar ganger og det funka :D var selfvølgeli ganske farlig å baile med sykkelen fast på beina men var verdt det :)

krølle

Sitat fra: Eliasreite på 30 september 2011, 20:22:07
jeg hadde samme problem oddvar ! men jeg teipa fast foten og gjorde bars ettpar ganger og det funka :D var selfvølgeli ganske farlig å baile med sykkelen fast på beina men var verdt det :)
jeg teipa fast foten til pedalen en gang... jeg knakk nakken og døde.

Eliasreite


DanielS

Jeg får alltid styre i kneet hver gang jeg prøver .. Styre mitt er 29,5 bredt, er det litt mye kanskje ? noen tips?

TønsbergBendik

Sitat fra: DanielS på  1 oktober 2011, 15:00:14
Jeg får alltid styre i kneet hver gang jeg prøver .. Styre mitt er 29,5 bredt, er det litt mye kanskje ? noen tips?
kutte styret eller lære en annen teknikk på trikset.

Eliasreite

Sitat fra: DanielS på  1 oktober 2011, 15:00:14
Jeg får alltid styre i kneet hver gang jeg prøver .. Styre mitt er 29,5 bredt, er det litt mye kanskje ? noen tips?
jeg har fit high styre nå som er 28 bredt. jeg hadde ikke klart det me ett som er 29,5 ivertfall. da hadde jeg fått styre i kneet så kutt styret er mitt tips ! :)