Drammen 26-28Nov 2010

Startet av Neegaard, 5 oktober 2010, 22:09:30

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

KolbotnLars


eirik s

Jepp. Ikke nødvendigvis poenget mitt.

For å si det på en annen måte: Noen må ha med seg det som trengs eller sjekke med arrangørene når det gjelder sånne ting. Som oftest når man bare regner med at sånt ordner seg (uten å forhøre seg nærmere), oppstår det problemer...

Kristian

Men er det noen her som kan svare meg ang datoen?
Er det 26 - 28 november som gjelder?
Sitat fra: C-Man på 18 juni 2008, 17:42:24
Jeg er glad fordi Kristian knakk armen i går. Det betyr at vi andre kan progge i fred, uten å bli tatt igjen hele tiden.  :P

Don Runo

Sitat fra: eirik s på  7 oktober 2010, 23:02:16
Sitat fra: Rune på  7 oktober 2010, 22:47:21
Rune Woldsnes vinner

I'll take that bet ;)

Takk. De halve barspinsa sitter fortsatt, så her kan alt skje.
Wethepeople Norge      Truls Lier for 2 timer siden: vi må bli flinkere å bruke bmx.no

TønsbergBendik

Sitat fra: Kristian på 10 oktober 2010, 21:23:53
Men er det noen her som kan svare meg ang datoen?
Er det 26 - 28 november som gjelder?
Snakket med en som jobbet der på lørdag, han sa at Trond ikke hadde satt noe fast dato enda.

SkedsmoSimen

Sitat fra: eirik s på 10 oktober 2010, 20:58:05
Jepp. Ikke nødvendigvis poenget mitt.

For å si det på en annen måte: Noen må ha med seg det som trengs eller sjekke med arrangørene når det gjelder sånne ting. Som oftest når man bare regner med at sånt ordner seg (uten å forhøre seg nærmere), oppstår det problemer...
men skader ikke å lage en liste anyways, godt å være bra forberedt som bestemor sier ;)

SkienAron


Ruggeland

Sitat fra: Simen cat bh på 11 oktober 2010, 00:50:47
Sitat fra: eirik s på 10 oktober 2010, 20:58:05
Jepp. Ikke nødvendigvis poenget mitt.

For å si det på en annen måte: Noen må ha med seg det som trengs eller sjekke med arrangørene når det gjelder sånne ting. Som oftest når man bare regner med at sånt ordner seg (uten å forhøre seg nærmere), oppstår det problemer...
men skader ikke å lage en liste anyways, godt å være bra forberedt som bestemor sier ;)

En ting er at dere er forbedredt, men dere må jo sørge for at arrangøren også er det. Og uansett er det vel arrangøren som bestemmer hva som kjøres av konkurranser.
Sitat fra: MCM på 26 oktober 2010, 15:19:49
Jeg tror dere trenger å putte et stetoskop opp i ræva for å lytte på deres egen drit.

eirik s

Må i hvert fall ikke høre på meg, for jeg har i hvert fall aldri arrangert noen konkurranser før...

tell

Sitat fra: eirik s på 13 oktober 2010, 16:15:17
Må i hvert fall ikke høre på meg, for jeg har i hvert fall aldri arrangert noen konkurranser før...

Et godt stykke bruk av ironi. Til og med lett fortåelig selv om det er skriftlig.

eirik s

Men trekk for bruk av "i hvert fall" to ganger i samme setning.

Kristian

Noen som har noe ide om når datoen blir satt da?
Greit å få bestillt togbilletter tidlig, så blir det ikke så sykt
dyrt. Så hvis noen vet noe, skrivskriv.
Sitat fra: C-Man på 18 juni 2008, 17:42:24
Jeg er glad fordi Kristian knakk armen i går. Det betyr at vi andre kan progge i fred, uten å bli tatt igjen hele tiden.  :P

tell

Sitat fra: eirik s på 13 oktober 2010, 20:01:24
Men trekk for bruk av "i hvert fall" to ganger i samme setning.

I hvert fall riktig skrevet. Hehehe

Anjassen

I got a two wheel lifestyle

Neegaard

Datoen er fortsatt Helgen 26-28 nov :)
¸,,ø¤º°¨``°º¤ø,,
Andreas Neegaard
¸,,ø¤º°"   "°º¤ø,,¸