Konkurranseønsker til OpenJam2010

Startet av SkienAron, 20 november 2010, 22:28:55

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Anders Løten

nytt og fresht er vell ikke crosslegged backflip da :P scotty cranmer har sikkert gjort det i 10 år snart :P

Saurus

Sitat fra: flyanders på 24 november 2010, 12:47:04
nytt og fresht er vell ikke crosslegged backflip da :P scotty cranmer har sikkert gjort det i 10 år snart :P

Nytt og fresht er iforhold til alle triks som gjøres i hallen generelt.

Blir mye Whips, bars og 360, og noen backflips, men når Adrian kommer med Xlegged Backflip som ingen hadde gjort i nøsted før(?) så er det ganske fresht og nytt.

Kanskje du har sett det på nett eller noe, men du har ikke sett det in real.

Kom med noe ingen gjør ellers i hallen så er det ganske fresht, når Adrian prøvde front i nøstedhallen, ikke nytt, men fresht...

Hucke fra bank inn i bowl = fresht når du er først..

Gjør noe som får alle til å tenke "det var fett, hvorfor har ikke jeg også gjort det før"
osv osv osv... trenger ikke å være vanskelig skal være nytt!

NNBNB:

Dommere elsker freshe triks, teller nesten mer en super komboene, som 3whip, flipwhip, truck osv osv..

Sitat fra: eirik s på 26 september 2007, 21:24:59Det bør bare være et problem hvis man har veldig store føtter eller står veldig rart på pedalene...

TK

Sitat fra: Saurus på 24 november 2010, 13:00:23
Hucke fra bank inn i bowl = fresht når du er først..


Heh, Arne har gjort det, sikkert flere og

SkedsmoSimen

hehe tenker ikke på fresht som shiat nigga, hvorfor har ikke jeg gjort det før!? for xlegged backflip er fett, men absolutt ikke noe jeg noen gang har lyst til å gjøre det fordi jeg liker ikke those kinda trixz hvis du skjønner, men absolutt kult altså, no hatin hihihihihihihi luv u :) 8)

Don Runo

Det var da fælt til maaaaaaaas da. Kall konkurransen "Største overraskelse" og alle skjønner hva greia er.
Wethepeople Norge      Truls Lier for 2 timer siden: vi må bli flinkere å bruke bmx.no

the chainbrother

har ett fint konkuranse ønske, feteste onepiece og hvem som holder ut lengst i den!   :D

guggi

Sitat fra: TK på 24 november 2010, 13:13:17
Sitat fra: Saurus på 24 november 2010, 13:00:23
Hucke fra bank inn i bowl = fresht når du er først..


ola tok tuck nohands der tror jeg..men nye freshe triks er jo alltid morro og se på..

Heh, Arne har gjort det, sikkert flere og
life is better when you`re tan <3

.magnus.

Sitat fra: dødsfella på 25 november 2010, 00:13:30
Sitat fra: TK på 24 november 2010, 13:13:17
Sitat fra: Saurus på 24 november 2010, 13:00:23
Hucke fra bank inn i bowl = fresht når du er først..



ola tok tuck nohands der tror jeg..men nye freshe triks er jo alltid morro og se på..

Heh, Arne har gjort det, sikkert flere og


Ola gjorde det til flat da.. Arne landa jo smud i buen. Men gleder meg, konkurranse om den kuleste konkurransen?

Hermann


SkedsmoSimen

fineste fotsopp og om å gjøre å spre den mest?

Anjassen

finest sovepose, også innsiden er interessant
I got a two wheel lifestyle

Saurus

Like den leken, Last Bike Stand, eller hva det nå en kalles.

der sykler rundt til en setter ned en fot i bakken.
Sitat fra: eirik s på 26 september 2007, 21:24:59Det bør bare være et problem hvis man har veldig store føtter eller står veldig rart på pedalene...

SK

Sitat fra: Saurus på 25 november 2010, 14:06:50
Like den leken, Last Bike Stand, eller hva det nå en kalles.

der sykler rundt til en setter ned en fot i bakken.

footdown
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

Andy K


TønsbergBendik