Reglement, OpenJam2010

Startet av SkienAron, 24 november 2010, 18:26:05

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Dapp


SkienAron

Fotografer slipper inn gratis. :)

nøtte

Sitat fra: SkienAron på 25 november 2010, 10:48:05
Fotografer slipper inn gratis. :)
Gjelder det for natta også, eller er det noen regler for det?
Nonstop chills ; p

SkienAron


Suua

filmer slipper de inn gratis og eller? :D

SkienAron

Du har med sykkel du, anders..

Suua


SkedsmoSimen

men er det hjelmpåbud 24/7 hele arrangem.?

cc

Ja, skal du sykle i Nøstedhallen skal du ha på hjelm, alltid.

Dapp

Sitat fra: SkienAron på 22 november 2010, 12:23:19
Sitat fra: M4r1us på 22 november 2010, 12:12:41
Hey dude.

Sendte en påmelding til Trond for Marius Kristiansen, Adrian Haugen og Didrik Stenbrenden, men vi er litt usikkre på in Adrianfår lånt seg en hjeml så lurer på om det er mulighet for og få reservert av 1 til Adrian tilfelle han ikke får tak i? :)

Halla! :D
Jeg har ordna så det blir ikke hjelmpåbud på jamet. Det blir mye styr fordi det kommer alltid til å være mange som ikke sykler (noen sover litt, noen som er i kafeen osv..) å da er det stress å hele tia måtte huske på å ta på hjelmen. Kjør med hjelm, det er positivt! Men ikke påbudt. Du kan sykle uten :)


Altså, har jeg da fått feil info? -.-" litt sånn kjett og få vite det den dagen vi drar!!

Andy K

Ser ingen grunn til å syte over at det ikke er hjelmpåbud. Kjør med hjelm hvis du har med!

Dapp

Sitat fra: Andy K på 26 november 2010, 12:05:31
Ser ingen grunn til å syte over at det ikke er hjelmpåbud. Kjør med hjelm hvis du har med!
Det er mere et spm siden CC sier det er hjelmpåbud og skienaron sier det ikke er.

Andy K

Ser fremdeles ikke noe problem, har man ikke hjelm, så kan man låne hjelm i hallen. Ta med hvis du har.

SkienAron

Jeg har med det her å gjøre. Det er ikke hjelmpåbud i hallen denne helgen, men det er bare positivt om du kjører med hjelm! :)
Du kan kjøre uten denne helgen. Utenom denne helgen er det hjelmpåbud i hallen.

SkienAron

Sitat fra: M4r1us på 26 november 2010, 11:34:07
Sitat fra: SkienAron på 22 november 2010, 12:23:19
Sitat fra: M4r1us på 22 november 2010, 12:12:41
Hey dude.

Sendte en påmelding til Trond for Marius Kristiansen, Adrian Haugen og Didrik Stenbrenden, men vi er litt usikkre på in Adrianfår lånt seg en hjeml så lurer på om det er mulighet for og få reservert av 1 til Adrian tilfelle han ikke får tak i? :)

Halla! :D
Jeg har ordna så det blir ikke hjelmpåbud på jamet. Det blir mye styr fordi det kommer alltid til å være mange som ikke sykler (noen sover litt, noen som er i kafeen osv..) å da er det stress å hele tia måtte huske på å ta på hjelmen. Kjør med hjelm, det er positivt! Men ikke påbudt. Du kan sykle uten :)


Altså, har jeg da fått feil info? -.-" litt sånn kjett og få vite det den dagen vi drar!!


Det med å stresse om å få vite det før du drar er egentlig et rart argument.
Du tar jo med hjelm om du har? Så kan du selv velge om du vil bruke den eller ikke?