OpenJam over for denne gang.

Startet av SkienAron, 29 november 2010, 15:42:51

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

SkienAron

Dette er en takk fra Nøstedhallen!

Hei, alle som var på OpenJam 2010!
Helgen 26.-28. November 2010, vil vi som er knyttet til driften av Nøstedhallen, huske i lang tid framover!
Dette er den beste som har blitt avholdt! (uansett aktivitet). En stor takk til dere alle for en super helg! Bare blide fjes å se hele veien!
Dere oppførte dere perfekt hele helgen! Dere fulgte det dere ble bedt om på forhånd til punkt og prikke. Ikke noe rot og søl i "sovesalen".
Dette var et arrangement hvor 90 ungdommer virkelig hadde det sosialt i nesten to døgn!
Hold av samme helg i 2011! (mulig vi finner på et "minitreff" i februar - fredag til lørdag kveld til minimum av pris).

Vi i Nøstedhallen er glade for at vi kan jobbe for og med slik ungdom.
Ønsker dere alle en god førjulstid!
Hilsen fra
Julie, Monita, Charlotte, Jørn, Bente og Trond!

Dapp

<3
 Dette er rett og slett ikke godt nok. En post må inneholde NOE som bidrar litt i alle fall. "<3" bidrar ikke nok

TønsbergBendik

Tusen takk er det dere som skal ha! Sinsykt bra arrangement i år også.
Håper på minitreff i januar\februar.

cc

Det var utrolig hyggelig stemning hele helga lang, hadde det ordentlig gøy. Tusen takk til dere som har stått på for å få til dette arrangementet, gleder meg til neste gang! :)

guggi

synes det var bedre i fjor..men uansett supert i år også ! :)
life is better when you`re tan <3

Espen

tusen takk til alle som var med å arrangere! drammen slår ikke feil! jeg kommer forhåpentlig hvis på neste også!
Sitat fra: tønna på  6 juli 2010, 00:15:38
ps.ønsker ikke noen lang diskuskjon med eirik s.

Don Runo

Takk drammen, og sorry til deg jeg tok ut med full kraft i footdown. Ved nærmere ettersyn regnes nok du som "en som er mindre enn meg". At Murre stod på sidelinja og ropte "Alle ta Rune!" var velfortjent etter det.
Wethepeople Norge      Truls Lier for 2 timer siden: vi må bli flinkere å bruke bmx.no

KristerK

Stor applaus til Aron! klappklappklapp

TønsbergMag

sprutnic

sebb

Takk for en fin helgs folkens :) synd jeg måtte dra Lørdag kveld da, men må man så må man :P

Brulle

Sitat fra: Meruno på 30 november 2010, 01:38:52
Takk drammen, og sorry til deg jeg tok ut med full kraft i footdown. Ved nærmere ettersyn regnes nok du som "en som er mindre enn meg". At Murre stod på sidelinja og ropte "Alle ta Rune!" var velfortjent etter det.
Hehe :) noen blåmerker på kneet men ellers gikk det veldig bra ;) gleder meg til neste gang og håper på minitreff :D
-1996

Axel B

I løpet av jamet mistet jeg et par leggpads, av denne typen http://commerce.idmi.net/ecommerce/img_resize.asp?cid=168&imgid=26018001.JPG&width=300&height=300, så hvis noen enten så disse liggende gjemt et sted i hallen eller evt. tok med feil hjem hadde det vært kult om dere tok kontakt.
Ellers var helgen veldig bra!

Adrian H

Sitat fra: Axel B på  1 desember 2010, 22:24:50
I løpet av jamet mistet jeg et par leggpads, av denne typen http://commerce.idmi.net/ecommerce/img_resize.asp?cid=168&imgid=26018001.JPG&width=300&height=300, så hvis noen enten så disse liggende gjemt et sted i hallen eller evt. tok med feil hjem hadde det vært kult om dere tok kontakt.
Ellers var helgen veldig bra!


Jeg mista en lue :)
Sitat fra: M4r1us på  4 januar 2011, 16:35:15
vet ikke hva dere bruker i Sunndalsøra men i Kongsvinger bruker vi Sko. Er blitt en trend.

SkedsmoSimen


Don Runo

Sitat fra: brulle på 30 november 2010, 17:21:38
Sitat fra: Meruno på 30 november 2010, 01:38:52
Takk drammen, og sorry til deg jeg tok ut med full kraft i footdown. Ved nærmere ettersyn regnes nok du som "en som er mindre enn meg". At Murre stod på sidelinja og ropte "Alle ta Rune!" var velfortjent etter det.
Hehe :) noen blåmerker på kneet men ellers gikk det veldig bra ;) gleder meg til neste gang og håper på minitreff :D

Godt å høre.
Wethepeople Norge      Truls Lier for 2 timer siden: vi må bli flinkere å bruke bmx.no