Bab BMX Jam på Rud 14.Mai

Startet av Kristian S, 6 mars 2011, 14:40:33

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

ADHD-anders

kanskje det burde komme mer info da?
adhd anders it's me:)

TønsbergBendik

#31
Jeg og Mag tar turen. Noen mulighet for at det blir streetsession på enten fredag eller søndag? (Oslo)

SkedsmoSimen


Andy K

Jeg drar ikke ned til Oslo hvis folk skal sykle street. Da blir jeg heller i Alta og kjører rails.

Rune

Satser på at værmeldinga ikke stemmer ihvertfall

eirik s


SkedsmoSimen

hva er det med 17. mai. og regn? vært flere uker med knallsol nå, så plutselig skal det bli 4 dager med regn pga 17. mai...
håper det blir digg vær 14. så kan det tordne for min del på nasjonaldagen!

Truls

jeg må desverre si at jeg ikke kommer.. skal være løype vakt på downhill konk i brgn. 50% sannhet.

EMO is fun

eirik s

En liten ting i forhold til været. Det ser litt småsketchy ut akkurat nå, men det er litt vanskelig å bedømme eventuelle nedbørsmengder ennå.
Så i forhold til oppmøte: Hvis det høljregner på lørdag morgen, og ikke ser ut til å gi seg, er det bare å dra rett til Arena Bekkestua. Ser det derimot mer "utrygt men ikke så gæærnt" ut, tar vi utgangspunkt på Rud, og så får vi se hva som skjer.

MCM

Jeg melder sol og fint vær. Kanskje et par byger tidligst på morgenen :) Hilsen Gud
Come forth, Lazarus! And he came fifth and lost the job.

TønsbergBendik

Sitat fra: MCM på 12 mai 2011, 00:26:30
Jeg melder sol og fint vær. Kanskje et par byger tidligst på morgenen :) Hilsen Gud
Yr.no melder også sol nå. Overskya på kvelden.

Kristian S

Vi satser på sol og fint vær. Detta blir knall! Eirik har laga et dritbra oppsett på konkuransen.
Red Bull kommer også  8)

PorsgrunnHallis

Koster det noe for inngang evnt. andre ting ? Hvis jeg skal må jeg vel ta tog..

eirik s

50 kroner deltageravgift i konkurransene, pluss evt pølser og brus og sånt.

Kristian S

Vi har med en hel haug med Wethepeople, og Eclat deler. Alle priser er satt ned med 25%. Det er et tilbud som kun vil vare under jamet. En god mulighet til å få fett stæsj til en billig penge.
Vi kan kun ta kontant betaling, så ta med cash!

Her er noe av utvalget:

...ODI, WTP, Eclat grips: 75kr.
WTP Cream ramme: 2800kr.
WTP Helium gaffel: 1049
WTP, Eclat styrer: Fra 600-675kr.
WTP Feelin og Grippin dekk: 299kr
Eclat, WTP stem: 600kr.
++++++++

Vi kommer også til å ha en nice price avdeling med med kjempelave priser på div pads, kranker, grips, seter ++++

WTP Royal krank: 500kr veilpris: 1399.
Eclat, Wtp grips: 50kr.
Seter: 100kr.
+++++++

Er mye mere enn det jeg har ramsa opp nå. Blir en fet BAB stand :)