Arena Bekkestua åpningsjam

Startet av cc, 23 juni 2006, 23:04:43

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Flames

Jeg var der Kl 9 og hadde hele parken til meg selv en hel time før Roberto dukket opp og jeg måtte dele parken med han. Fikk kjørte masse både inne og ute før det ble litt for mange kids og vi stakk rundt kl 12. Det var helt rått. En ny park nesten helt for meg selv i 3 timer. Det synes jeg er verdt en natt uten fylle på byen. Takk for at ingen gadd å stå opp tidlig!!
James:)

SK

Vis jeg har fått hele den parken for meg selv i 3 timer har jeg syklet meg ihjel :P
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

eirik s

Jeg hadde planer om å være der så tidlig, men har vært sjuk hele helgen. Æsjebæsj!

Bmx_tulebox


Bmx_tulebox

noen som vet de faste åpningstidene for bmx på arena?

espresso

#35
Ooooppsss, aiaiai... gikk visst litt værre med meg etter det trynet en jeg først antok.
Når jeg kom hjem og fikk sjekket "litt rundt", viste det seg å være slått hull i nøtteposen....Ai ai.
Så da bar det rett på legevakta hvor frøken legemor konstanterte at her måtte det syes (ai..).
Men hun fikk hjelp av sykesøstra ;) til å holde tingene på plass, så det ble noen fine tre sting....

Jepp jepp, parken var morsom den og det skal bli mange bra sessions der utover vinteren.
Må bare få meg nytt framhjul, for det ble til deilig taco..... nam!


j.




cc

Sitat fra: Bmx_tulebox på  3 september 2006, 22:59:02
noen som vet de faste åpningstidene for bmx på arena?
Ingenting er faktisk bestemt enda, men vi har jo tidligere snakket om torsdager, så det passer med tirsdagene i Nøstedhallen, Drammen. Skal vi satse på lørdag ettermiddag (dvs at man kan dra rett fra Nøstedh. til Arena på lørdager), eller søndag i stedet? Stig ba meg om å finne ut av dette og å komme tilbake med "våre" ønsker, så si fra.

Flames

Oooooohhh. Søndag kveld hadde vært helt rått. En herlig helg avslutning

espresso


Jeg stemmer for søndag eller torsdag.

j.

cc

Vi får en ukedag og noen timer i helga. De fleste var enige om torsdag, så jeg lurer da på når i helga. Hvilken da, og når på dagen?

SK

- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

Bmx_tulebox

torsdag hele dagen, og søndag fra 14.00 til 18.00 hadde vært kult.

Hege

Torsdager er bra. Og ikke legg det på samme dagen som Nøstedhallen, ta det heller på søndag. Og gjerne midt på dagen på søndag.

SK

Dumt, vis folk skal komme langtifra, så passer det best på lørdag :-\
Reise fredag
Sykle Lørdag
Reise hjem søndag ;D
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

Jacko

Arena er ikke så bra at folk kommer til og dra en fredag og overnatte så kjøre på lørdag og hjem på søndag, trur faktisk nøstedhallen er en smule smuudere på sykkel.

Thats hva jeg mener iaffs