Hovedmeny

KRISTIANSAND

Startet av habahaba, 20 april 2009, 19:22:14

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

habahaba

Hallais..
Lurte på om det er noen dirt, eller Trails i Kristiansand i år. har sett at det har hvert noen i 08.
Hvis noen vet hvor disse er, gjerne avmerket på et kart (er ny i byen). så kan man pusse dem opp.

gjerne tips på noen nice spots i byen.

Takker for svar=)

SondreKRS

#1
Det var et Dirt hopp ved UIA (Universitetet i Agder) men vet ikke hvordan hoppet er nå

Nice spots i byen. er Nybyen. Bystranda fks. Også har vi fått en ny hall på lund (ikke så langt fra byen)
http://www.visionskatepark.no/

Marius

Sitat fra: habahaba på 20 april 2009, 19:22:14
Hallais..
Lurte på om det er noen dirt, eller Trails i Kristiansand i år. har sett at det har hvert noen i 08.
Hvis noen vet hvor disse er, gjerne avmerket på et kart (er ny i byen). så kan man pusse dem opp.

gjerne tips på noen nice spots i byen.

Takker for svar=)

Sorry for litt OT, men er du fra Kristiansand eller?
Milk. Shaken, not stirred
- info@milkshakeco.com

habahaba

vell bor i krs nå.. har ikke sykla siden jeg flytta hit for et par år siden men tenkte jeg skulle begynne igjenn.

habahaba

håppene ved fuglekjerran, er i enden av Haslevollen, (Torridaln)


disse ble bygd i 08.. eksisterer disse fremdeles? å hvor er dette?..

grunnlaget for nye håpp er der i allefall.


Kristian

Sitat fra: habahaba på 21 april 2009, 19:26:27
håppene ved fuglekjerran, er i enden av Haslevollen, (Torridaln)


disse ble bygd i 08.. eksisterer disse fremdeles? å hvor er dette?..

grunnlaget for nye håpp er der i allefall.





Disse hoppene er ikke gjort  noe med egentlig etter hva jeg har hørt. De er heller ikke veldig store.
Hoppet på UIA derimot er ganske bra. Men er i ræva stand nå for tiden.
Jeg kjenner et par MTB'ere som er der ofte, de sier de må fikse på det hver gang de er der.
Men med en spade, en grill og noen pølser kan vi ha en feit session der en lørdag!
Sitat fra: C-Man på 18 juni 2008, 17:42:24
Jeg er glad fordi Kristian knakk armen i går. Det betyr at vi andre kan progge i fred, uten å bli tatt igjen hele tiden.  :P

Jkk

Dette
Sitat fra: habahaba på 21 april 2009, 19:26:27
håppene ved fuglekjerran, er i enden av Haslevollen, (Torridaln)


disse ble bygd i 08.. eksisterer disse fremdeles? å hvor er dette?..

grunnlaget for nye håpp er der i allefall.



Dette prosjektet ble lagt til is, men er muligheter for å starte opp igjen hvis folk blir med og sånn. Det kan vi ta på pm eventuelt.

Ruggeland

Hoppet på UIA har egentlig ingen fremtid. Var der på søndag og hele landingen var et eneste krater. Alt for mye sand i jorden, så blir ikke noe hold i det. Med MASSE jobbing, vanning, bruk av kunstrgessmatter og daglig oppbygning er det hoppbart, men det er mye jobbing for moroa. Ikke er det noen utvidelsesmuligheter heller, og hoppet er i utgangspunktet feil bygget.

Ole Heff snakker om å dra i gang noe på en slette bak UIA, inn mot Jegers. Snakk om en stor, åpen plass som ikke brukes til noe. Jord må i tilfelle kjøres på da. Og som vanlig med Ole er det jo gjerne mye ord men lite handling.

Kort fortalt er det ingen skikkelige hopp i krs, og naturen gjør det også veldig vanskelig å få til noe.
Sitat fra: MCM på 26 oktober 2010, 15:19:49
Jeg tror dere trenger å putte et stetoskop opp i ræva for å lytte på deres egen drit.

Truls

krs er for street killhas..
EMO is fun