OSL-Trails: Locals or by invite only.

Startet av Murre, 25 mars 2011, 11:21:45

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Murre

Til dere som driver og sykler på trailsa nå:

Jævelig lite kult at dere kommer og sykler nå som vi er ferdige med linja. Det har vært måneder med arbeid, med graving, shaping, pakking og testing. Så nå som allt det harde arbeidet er gjort og vi endelig kan høste fruktene av arbeidet vårt kommer dere. Dere kommer, sykler, caser og sliter på hopp og landinger så neste gang jeg eller noen av de andre kommer, må vi bruke timesvis på å reparere skadene dere har påført hoppene.

Jeg synes det er sykt dårlig gjort spesiellt etter at vi har kjørt en "alle kan være med"-kampanje hvor alle har fått en sikkelig real sjanse til å være med. Den sjansen var det nesten ingen som tok, men når ting er ferdig, kommer mange.

Dette fører til at vi fra og med denne uken låser inn trailsa med kjetting og hengelås på en slik måte at ingen av hoppene er kjørbare uten at kjettingen fjernes. Det er sykt kjipt å måtte være så nazi, men jeg tror de aller fleste av dere har forståelse for dette.

Dere som har lov til å være der, you know who you are.


Jævelig leit at det måtte komme til dette, det er jo gøy å sykle flest mulig sammen.

Rune

Heter de OSL-trailsa eller esso-trailsa?

cc

Hai hai! Heter Keeg champagne!-trailsa. Bra dere drar i gang!

Murre

Sitat fra: Rune på 25 mars 2011, 13:56:56
Heter de OSL-trailsa eller esso-trailsa?

OSL-produserte trails på esso location.

Ruggeland

Sitat fra: Murre på 25 mars 2011, 21:11:30
Sitat fra: Rune på 25 mars 2011, 13:56:56
Heter de OSL-trailsa eller esso-trailsa?

OSL-produserte trails på esso location.

Jeg har også gravd! COCK represent!
Sitat fra: MCM på 26 oktober 2010, 15:19:49
Jeg tror dere trenger å putte et stetoskop opp i ræva for å lytte på deres egen drit.

Tomas.s

- pointless
- CPL


Tomas.s

SitatHusk no dig, no ride.

Just taking the piss really, I find the trail-rider's mentality to be a funny thing they r very protective.
- pointless
- CPL


Murre

Sitat fra: Tomas.s på 30 mars 2011, 10:13:33
SitatHusk no dig, no ride.

Just taking the piss really, I find the trail-rider's mentality to be a funny thing they r very protective.

Jeg vet du snakker norsk, ikke skap deg.

Hva skjer med holdningen din? Når man har brukt masse tid på å grave hopp i ukesvis og bruker masse tid hver dag på å shape og preppe så ting blir pent. Er det da så rart at man blir irritert på folk som tar seg til rette ved å kaste søppel rundt seg og caser uten å fikse opp det de har ødelagt? Det har til og med vært tilfeller av folk som "bygger om" et hopp fordi de ikke klarer å hoppe det! Er det en "funny thing" at folk kommer og har session mens du graver uten å si hei engang?

Denne tråden var heller ment som en invitasjon for å få flere folk inn i trails-miljøet enn å være "protective". Så hvorfor du begynner å slenge dritt forstår jeg ikke.


TønsbergBendik

Hvor kjører man for å komme til esso-trailsa? Int. i å komme.

Murre

tar av ved sandvika og kjører til kirkerudbakken. der er selve esso. gå inn i skogen.

Tomas.s

- pointless
- CPL

stian s

Sitat fra: Murre på 30 mars 2011, 10:01:13
Sitat fra: Tomas.s på 30 mars 2011, 05:48:08
http://vimeo.com/49761

Poenget ditt er?

han har ikke noe poeng murre,han er medlem av pointless team

hvordan ser det ut der borte nå,noen som hvet?

Murre

Det blir graving på tirsdag 19.4! Håper å se så mange der som mulig. Dennis, Niels og jeg har hatt 2 gravesessions og allerede har vi et hopp ferdig og har begynnt på fortsettelse. Det går unna, og vi håper å ha en helt ny linje ferdig innen 17. mai. Det hadde vært kult å se så mange som mulig være med å grave! Tro det eller ei så er det jævla trivelig å grave!

Håper å se deg der!