Hei jeg har ikke peiling

Startet av termos, 13 juli 2007, 00:03:33

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

termos

men jeg vil ha en bmx-sykkel, og er villig til å legge ut max 3500kr (hei Marshall på bmxelement)!
Jeg prøvde en sykkel til en kompis og den viste seg å være jævlig tung, men jeg tror det var en "street bike" eller noe? Lingoen er jeg ikke helt inni. Jeg vil uansett ha en sykkel jeg bare kan hoppe litt rundt på.

Jeg er rundt 173, er Marshall veien å gå? (eller er det noen i Trondheim som vil selge meg en?!)
Siden jeg aldri har syklet bmx før syntes jeg kanskje det er for sent å starte når jeg er 21, men det ser gøy ut så jeg må kanskje bare lære meg å drite i om noen fjortiser er bedre enn meg

Wienerpølser i termos er fint å ha med seg på tur

SkedsmoSimen

er kanskje litt liten, men den er ganske bra

eirik s

For en nybegynner på 1.73 er Marshall'en helt fin.

BeNdIk

jeg syns du bør gå for en Marshall. kjenner mange som er fornøyde med den ;)

TønsbergDavid

Jeg har Marshall veldig fornøyd med den....gå for'n.
Nathan Williams

termos

bmxelement har fått noen nye sykler nå: Goblin og Getaway som er i min prisklasse. Er bare en lang deleliste under bildet som for meg er helt kryptisk. Marshall fortsatt beste billigsykkel? Finner ikke noe om vekt på de nye syklene heller

eirik s

Jeg ville fremdeles gått for Marshall hvis jeg var deg, ja...

Nicolas

Gå for er Marshall, den er Smuuuuur;D
Natta                                                                      God Morgen                                                                                                             Sykle?                                         Ja!

termos

Gjorde det, takk dudes. Jeg har den neste uke en gang håper jeg, bestilte på tirsdag =)

Dyne

[left]IF YOU DON'T LISTEN TO SLAYER, YOU SHOULD JUST FUCKING DIE![/left][right]Man skal være rimelig dreven med brenneapparatet, helst trønder, for å brenne ren sprit. En vanlig amatør klarer kanskje å lage 90-prosent- sprit[/right]