EkstremsportVEKO 2010

Startet av ArneBMX, 3 mai 2010, 10:44:28

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

ArneBMX

Veko 2010     www.ekstremsportveko.com

Planleggingen for Veko 2010 er fult i gang!
Nytt for 2010 er at da vert både ein MTB konkurranse med 8 000 kr i pengepremier OG ein BMX konkurranse som også har 8 000 kr i pengepremier!

Anlegget blir ein kombinasjon mellom MTB slopestyle og BMX trails. Målet er ein løype/park som er stor nok for MTB samtidig som den er leken og smooth nok for BMX! Det blir Quarter med Wallride, "stort triksehopp", Wallride, små og store hips, og mykje meir.

Kom gjerne med inspill til elementer (ha gjerne med bilder som vedlegg) så eg kan begynne å lage tegninger osv.
Byggingen på voss er i gang første helgen i juni.

Kom og bli med på festen på voss frå 27. juni til 4. juli

ekstrøm

Sitat fra: hate bmx på  4 februar 2009, 15:14:56Tror det var en fagperson på biltema som sa det....

.magnus.

Synes det skal være minst to hiper, en som går hver sin vei. Gjerne relativt like buer osv. En Step-Up Step-down greie, noe liknede den som var i tilhengeren der ifjor. Fett med jordlandinger på hver sin side av quarterpipen, men gjerne noe større og mer vinklet enn i fjor. En middels dropp burde også være med, siden det også er en slopestyle løype.

Men kommer som vanlig, gleder meg drøyt! Både håper, og tror at det blir en sykt fet løype i år!

21Gjerde

#3
Arne har sagt at han skal prøve å få det så rettferdig som mulig i forhold til rett og opposite vei for folk, så det trenger dere ikke bekymre dere over :)

forresten, en spine hadde vært litt fett.

EDIT: tips til bue på spinen, jeg liker den i drammen (etter jumpboxen), men litt bredere. vet ikke om andre er enig med meg men..

sebb

høres sinnsykt fett ut! men jeg tror ikke jeg har mulighet til å komme :(

Espen

Sitat fra: tønna på  6 juli 2010, 00:15:38
ps.ønsker ikke noen lang diskuskjon med eirik s.

ArneBMX

vurderer spine ja.
hehe, kanskje da vert ein curb til deg espen, hehe.

Kven kjem?

Espen

lag en poll da arne, så blir det ikke så rotete :P
Sitat fra: tønna på  6 juli 2010, 00:15:38
ps.ønsker ikke noen lang diskuskjon med eirik s.

ArneBMX

huff, sånn "hi-teck" greier...
Skal sjå kva eg får til

jonbnbmx

kansje skulle komme :)
har ikke kjørt konkuranse siden i vinter
er det AM og PRO? eller bare bmx og mtb?

Åsmund

Bygg en loop!!!!!!!!!!!!

Tjalve

Sitat fra: Åsmund på 13 mai 2010, 00:14:49
Bygg en loop!!!!!!!!!!!!
lett som faen! håper vang kommer!! hvis ikke blir jeg lei meg :/::(

bygg gøye hopp og ikke så dritsvære, går jo ikke ann å gjøre triks på alt for store hopp
box fresh

ArneBMX

Om noko har lyst å komme å vera med å hjelpe, send meg ein mail om kortid du kan og har lyst, så kan me sjå på da.

ArneBMX@Hotmail.com

Hermann


Bergen Trym

Bergen