Hovedmeny

styre?

Startet av Adrian KH Maurud, 9 september 2013, 14:14:20

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Adrian KH Maurud

skal kjøpe nytt styre siden jeg ikke helt stoler på mitt som er bøyd. har ett cult cc00 komplett styre nå, og vil gjærne ha ett som er ca like bredt. vet ikke hvor bredt dette er. men hva er vanlig? ser det er mange styrer som er 28 brede. er dett bredt kort eller helt vanlig?
Sleep, eat, ride, eat, ride, sleep, repeat!

TønsbergDavid

Ettersom jeg ikke ser noen cc00 sykkel på Bmxelement, går jeg utifra att du har skrevet feil og mente cc01. Den har et styre som er 28". Bredde på styrer er en smaksak. Personlig syntes jeg 28" er litt bredt og pleier derfor å kutte det ned til rundt 27-26", vet også en del proffe syklister som gjør dette.
Nathan Williams

Adrian KH Maurud

mener cc00 sykkelen kommer fra chainreaction og har byttet til meg styret fra han som eier sykkelen, men går da ut ifra at det er 28" styre jeg har.
Sleep, eat, ride, eat, ride, sleep, repeat!

KarlAndre

Federal Lacey Bars'a er ganske smudi! 8.3'' høye og 28'' brede, ganske fair pris, og Dan Lacey er en bra mann!

Adrian KH Maurud

Sitat fra: KarlAndre på 18 september 2013, 12:49:39
Federal Lacey Bars'a er ganske smudi! 8.3'' høye og 28'' brede, ganske fair pris, og Dan Lacey er en bra mann!
skal være litt patriotisk og bestille fra element, så blir nok ikke lacey styre...
Sleep, eat, ride, eat, ride, sleep, repeat!

KarlAndre

Okei, det e bra at du støtter norske shopper!  ;)  hva med Fly Montana V2? http://www.bmxelement.no/bmx/styrer/montana-v2-styre.html

Adrian KH Maurud

har funnet ut at jeg kjøper solace styret jeg :)
Sleep, eat, ride, eat, ride, sleep, repeat!

KarlAndre

okei :) de virker greie :)

Adrian KH Maurud

Sleep, eat, ride, eat, ride, sleep, repeat!